Gå til innhold

Hvilket knekkebørd er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mariaflyfly
Skrevet

Ryvita med sesamfrø og Havreknekke.

Skrevet

Ryvita med sesamfrø og Havreknekke.

Enig med marihøna.

Dessuten heter det knekkeBRØD, jeg ble litt i tvil om dette var en FU om en av mine artsfrender..!

mariaflyfly
Skrevet

Enig med marihøna.

Dessuten heter det knekkeBRØD, jeg ble litt i tvil om dette var en FU om en av mine artsfrender..!

Paranoid? ;o)

Annonse

Skrevet

Ryvita Rug-knekkebrød!! Det er bare "MÅ ha"!

Pappa Bjørn
Skrevet

Ryvita Rug-knekkebrød!! Det er bare "MÅ ha"!

Klarer ikke knekkebrød. Da blir jeg ensom etterpå.

Det er som det sies i reklamen: " Wasa, du blir hva du spiser". For meg er det derimot: "Wasa, den gjør at du fiser."

Skrevet

Det er som det sies i reklamen: " Wasa, du blir hva du spiser". For meg er det derimot: "Wasa, den gjør at du fiser."

Det er forøvrig litt kjipt å bli til et knekkebrød. :)

Gjest dimi
Skrevet

Enig med marihøna.

*flire* Skriveleif!

Fikk du med deg oppskrifta på Karamellkaka? Har ikke prøvd den selv ennå - men den jeg fikk servert gjorde jo sånn inntrykk, atte dette MÅ gå bra..

Skrevet

*flire* Skriveleif!

Fikk du med deg oppskrifta på Karamellkaka? Har ikke prøvd den selv ennå - men den jeg fikk servert gjorde jo sånn inntrykk, atte dette MÅ gå bra..

Mm, så det. Har akkurat dytta i meg en hel pose Brynildsens, så jeg tror kanskje jeg venter et par dager med å forsøke den.. *burp*

Skrevet

Stakkars deg. Du går glipp av noe! :-)

Annonse

Gjest mesd
Skrevet

..du blir hva du spiser.....

hva legger dere i det`?

Sprø?

Sunn?

Skrevet

Hvis Rugsprø regnes som et knekkebrød, så er det min favoritt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...