birdie Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Ryvita med sesamfrø og Havreknekke. Enig med marihøna. Dessuten heter det knekkeBRØD, jeg ble litt i tvil om dette var en FU om en av mine artsfrender..! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Enig med marihøna. Dessuten heter det knekkeBRØD, jeg ble litt i tvil om dette var en FU om en av mine artsfrender..! Paranoid? ;o) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Ryvita Rug-knekkebrød!! Det er bare "MÅ ha"! Klarer ikke knekkebrød. Da blir jeg ensom etterpå. Det er som det sies i reklamen: " Wasa, du blir hva du spiser". For meg er det derimot: "Wasa, den gjør at du fiser." 0 Siter
soleil Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Klarer ikke knekkebrød. Da blir jeg ensom etterpå. Det er som det sies i reklamen: " Wasa, du blir hva du spiser". For meg er det derimot: "Wasa, den gjør at du fiser." Det er forøvrig litt kjipt å bli til et knekkebrød. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Enig med marihøna. Dessuten heter det knekkeBRØD, jeg ble litt i tvil om dette var en FU om en av mine artsfrender..! *flire* Skriveleif! Fikk du med deg oppskrifta på Karamellkaka? Har ikke prøvd den selv ennå - men den jeg fikk servert gjorde jo sånn inntrykk, atte dette MÅ gå bra.. 0 Siter
birdie Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 *flire* Skriveleif! Fikk du med deg oppskrifta på Karamellkaka? Har ikke prøvd den selv ennå - men den jeg fikk servert gjorde jo sånn inntrykk, atte dette MÅ gå bra.. Mm, så det. Har akkurat dytta i meg en hel pose Brynildsens, så jeg tror kanskje jeg venter et par dager med å forsøke den.. *burp* 0 Siter
molli Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Klarer ikke knekkebrød. Da blir jeg ensom etterpå. Det er som det sies i reklamen: " Wasa, du blir hva du spiser". For meg er det derimot: "Wasa, den gjør at du fiser." Stakkars deg. Du går glipp av noe! :-) 0 Siter
Gjest mesd Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 ..du blir hva du spiser..... hva legger dere i det`? Sprø? Sunn? 0 Siter
Anki Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 Hvis Rugsprø regnes som et knekkebrød, så er det min favoritt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.