Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Han burde vært en av de første som gikk ut.

Forøvrig synes jeg at BB i år er mye mer kjedelig enn de to andre gangene. Likevel ser jeg :o(

Enig. Folka er kjedelig og allikevel har jeg sett en del. Har ikke du en god bok å lese istedenfor da Dorthe?

Av Mr. Carr..;-P

Enig. Folka er kjedelig og allikevel har jeg sett en del. Har ikke du en god bok å lese istedenfor da Dorthe?

Av Mr. Carr..;-P

Nei, passer dårlig nå, skal antagelig på sykehuset om et par uker og da kan jeg ta med meg boka hvis røykemiljøet er dårlig. Vanligvis røyker alle der og det er høyt røykepress :o)

Men hvis det er få som røyker og det er kaldt ute, røykerommet er stengt, er det sikkert en ypperlig anledning til å lese.

tigertrollet

Nei, passer dårlig nå, skal antagelig på sykehuset om et par uker og da kan jeg ta med meg boka hvis røykemiljøet er dårlig. Vanligvis røyker alle der og det er høyt røykepress :o)

Men hvis det er få som røyker og det er kaldt ute, røykerommet er stengt, er det sikkert en ypperlig anledning til å lese.

Ikke stress med det i en sånn situasjon:) Du kan jo fint gjøre det senere!

Annonse

Ikke stress med det i en sånn situasjon:) Du kan jo fint gjøre det senere!

Nei, jeg orker ikke å stressa da. Nå har jeg ventet på dette i over et halvt år og strevet livet av meg for å bli hørt og nå begynner jeg å grue meg for å dra. Så jeg orker i hvert fall ikke å slutte nå :o)

tigertrollet

Nei, jeg orker ikke å stressa da. Nå har jeg ventet på dette i over et halvt år og strevet livet av meg for å bli hørt og nå begynner jeg å grue meg for å dra. Så jeg orker i hvert fall ikke å slutte nå :o)

Det var hyggelig (misforstå meg rett..) å høre!:-)

På utredning da?

Det var hyggelig (misforstå meg rett..) å høre!:-)

På utredning da?

For å få komme på utredning var det så lang venteliste at jeg har hoppet over det. Kunne tidligsy få time i juli på prioritert venteliste. Da har jeg ventet siden november. Sykt

Snakket med sykehuset og de sa det var greit. Så jeg drar rett dit og blir der noen uker. Men de har internett for pasientene så dere blir ikke kvitt meg :o)

tigertrollet

For å få komme på utredning var det så lang venteliste at jeg har hoppet over det. Kunne tidligsy få time i juli på prioritert venteliste. Da har jeg ventet siden november. Sykt

Snakket med sykehuset og de sa det var greit. Så jeg drar rett dit og blir der noen uker. Men de har internett for pasientene så dere blir ikke kvitt meg :o)

Du vil kanskje ikke si hva det gjelder her inne, men du må ha masse lykke til!! Sånn veldig på forhånd bare.. Jeg "ser" deg vel mange ganger før det her inne:-)

Du vil kanskje ikke si hva det gjelder her inne, men du må ha masse lykke til!! Sånn veldig på forhånd bare.. Jeg "ser" deg vel mange ganger før det her inne:-)

Takk for det

Regner med at jeg forblir her inne ja. Forrige gang jeg var på sykehuset var jeg på Dol nesten hver kveld(natt)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...