libra Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Hvis du ikke vet hva du vil ha - hvorfor lar du ikke være å laste ned da? ;-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Hva mangler du? Sånn ca 1399 sanger igjen? *geiper* 0 Siter
Altman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Skrevet 9. mai 2003 Hva mangler du? Sånn ca 1399 sanger igjen? *geiper* Så slem du er 0 Siter
Altman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Skrevet 9. mai 2003 Hvis du ikke vet hva du vil ha - hvorfor lar du ikke være å laste ned da? ;-) Altså - jeg har fått en mega-mp3-spiller av min kjære. Jeg er møkk lei av musikken jeg har på den, og trenger noe nytt til hjemreisen i dag, som tar ett par timer. Så hold den kritiske sansen deres for dem selv, takk 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Så slem du er Du har levd et beskyttet liv, Altmann. Jeg har bare god hukommelse. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Rick Wakeman - Return to the center of the earth Rush - Power Windows Killing Joke - What's This For......? Pop Will eat Itself - Cure For Sanity Hawkwind - Master Of The Universe 0 Siter
libra Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Altså - jeg har fått en mega-mp3-spiller av min kjære. Jeg er møkk lei av musikken jeg har på den, og trenger noe nytt til hjemreisen i dag, som tar ett par timer. Så hold den kritiske sansen deres for dem selv, takk SKjønner problemet, men har ikke peiling på din musikksmak og da er det ikke lett å komme med forslag... :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 SKjønner problemet, men har ikke peiling på din musikksmak og da er det ikke lett å komme med forslag... :-) Smak er ikke absolutt - den kan og bør påvirkes 0 Siter
Altman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Skrevet 9. mai 2003 SKjønner problemet, men har ikke peiling på din musikksmak og da er det ikke lett å komme med forslag... :-) Drit i smaken, bare anbefal, du 0 Siter
Altman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Skrevet 9. mai 2003 Rick Wakeman - Return to the center of the earth Rush - Power Windows Killing Joke - What's This For......? Pop Will eat Itself - Cure For Sanity Hawkwind - Master Of The Universe Ahh, det var saker *laste ned* Takk 0 Siter
Altman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Skrevet 9. mai 2003 Du har levd et beskyttet liv, Altmann. Jeg har bare god hukommelse. Du gjorde meg skikkelig trist 0 Siter
libra Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Drit i smaken, bare anbefal, du Jeg for min del liker å høre på Carmina Burana av Carl Orff... Gåte, Pink Floyd, U2... men det er denne uka. 0 Siter
libra Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Smak er ikke absolutt - den kan og bør påvirkes Enig med deg der. Jeg for min del utsettes for massiv påvirkning fra avkom og samboer, men det er nå ikke riktig alt jeg klarer å opparbeide meg en smak for. 0 Siter
Altman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Skrevet 9. mai 2003 Jeg for min del liker å høre på Carmina Burana av Carl Orff... Gåte, Pink Floyd, U2... men det er denne uka. De to førstnevnte er nye for meg... *laste bed* takk 0 Siter
libra Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 De to førstnevnte er nye for meg... *laste bed* takk Jan Garbarek eller heller ikke dum å låne øre til, hvis du liker det han bedriver. 22 Pistepirkko går også an. 0 Siter
Gjest Maja_h Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Ole Paus med: m sjen og p sjen er morsom,også:i en sofa fra ikea. Lasta de ned i går,mange år siden jeg hadde hørt de... 0 Siter
Altman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Skrevet 9. mai 2003 Jan Garbarek eller heller ikke dum å låne øre til, hvis du liker det han bedriver. 22 Pistepirkko går også an. Er veldig glad i dem ,selv om jeg er pisslei 22 Pistepirkko akkurat nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.