Gå til innhold

Det er jo hennes problem, ikke mitt?

Anbefalte innlegg

Muskelberget
Skrevet

Om jeg kn*ller en dame som har type? Hallo, det er hun som gjør en feil. Ikke jeg. Jeg er jo bare glad om jeg får meg no av henne, right? Jeg er jo bare en mann med p...

Gjest sprek dame
Skrevet

Du har flere problemer da: 1) din egen moral 2) medskyld i damens dårlige samvittighet 3) medskyld i typen hennes frustrasjon over utroskapet 3) medskyld til å forkrøple et forhold

Er et ligg verdt dette? Hva om det var dama di som var utro?

Muskelberget
Skrevet

Du har flere problemer da: 1) din egen moral 2) medskyld i damens dårlige samvittighet 3) medskyld i typen hennes frustrasjon over utroskapet 3) medskyld til å forkrøple et forhold

Er et ligg verdt dette? Hva om det var dama di som var utro?

Nei, nei.

Jeg hadde ikke funnet meg en slik dame. Men alstå, det er damas feil i utganspunktet. Jeg bryr meg vel for flate ikke over typen, det han som har valgt henne som kjæreste !

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Vel, du er jo da pr. def. en drittsekk, men det er kanskje ikke et problem for deg.

Skrevet

Ja, selvsagt.Du har jo ingen hjerne eller et hue å tenke med. Det er pikkhuet som gjør det for deg, og vi vet jo alle hvordan DEN tenker.

Muskelberget
Skrevet

Vel, du er jo da pr. def. en drittsekk, men det er kanskje ikke et problem for deg.

Vel, jeg tror han er enig med meg. :)

Det er henne som er drittsekk mot typen sin da! Tenk om jeg sitter der i sofaen, drikker noen øl, slapper av med folka rundt meg og så plutselig setter hun seg oppå fannget mitt og visker til meg. "Bli med på soverommet". Ja da sier du faen ikke "Nei", med mindre du er totalt blåst. Da får jeg av mer nærliggende egoistiske intesjoner å tro at du er homofil om du sier Neitakk til en fin dame som samtidig har type.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Vel, jeg tror han er enig med meg. :)

Det er henne som er drittsekk mot typen sin da! Tenk om jeg sitter der i sofaen, drikker noen øl, slapper av med folka rundt meg og så plutselig setter hun seg oppå fannget mitt og visker til meg. "Bli med på soverommet". Ja da sier du faen ikke "Nei", med mindre du er totalt blåst. Da får jeg av mer nærliggende egoistiske intesjoner å tro at du er homofil om du sier Neitakk til en fin dame som samtidig har type.

Hun er så klart ikke noe å samle på.

Du er likevel en drittsekk du også.

Muskelberget
Skrevet

Hun er så klart ikke noe å samle på.

Du er likevel en drittsekk du også.

Nei, det er jeg vel ikke.

Det er hennes fulle og hele ansvar!

Gjest Jolly Roger
Skrevet

En ekte drittsekk innser selvsagt ikke at han er en drittsekk.

Skrevet

Temaet 'har tredjepart i et forhold et moralsk ansvar' har vært diskutert i det vide og brede på Dol.

Dessverre er majoriteten enig med deg i at den som begår utroskapen alene å klandre.

Jeg er ikke enig. I dette tilfellet, altså med deg som tredjepart, kan jeg gjenta min mening i kortform:

Du er medansvarlig for med vitende og vilje å skade den bedratte.

laguna1365380434
Skrevet

Det er de to som er kjærester som har et moralsk ansvar ovenfor hverandre..

Men jeg synes samtidig det er stygt gjort å med viten&vilje innlede noe med noen som er opptatt..

Jeg ville ikke hoppet til køys med noen som har kjæreste, rett og slett fordi jeg faktisk er i stand til å skjønne hvor kjipt noe sånt ville vært for den som ble bedratt. Selvom jeg altså ikke har noe direkte ansvar.

Skal du ikke gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg?:o)

Good Golly!
Skrevet

Hennes problem ja, men din holdning er jo helt på bærtur.

Muskelberget
Skrevet

Det er de to som er kjærester som har et moralsk ansvar ovenfor hverandre..

Men jeg synes samtidig det er stygt gjort å med viten&vilje innlede noe med noen som er opptatt..

Jeg ville ikke hoppet til køys med noen som har kjæreste, rett og slett fordi jeg faktisk er i stand til å skjønne hvor kjipt noe sånt ville vært for den som ble bedratt. Selvom jeg altså ikke har noe direkte ansvar.

Skal du ikke gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg?:o)

Jo, men nå har det seg jo sånn at forholdet har problemer. Han driter i henne. Han er sånn, rygg og lag mat for meg. Hun er lei det...

Skrevet

Du har rett i en ting. Det er HENNES ansvar, siden det er hun som er i et forhold. Når dette er sagt, liker jeg ikke den lettvinte tankegangen din.

Men faktum er: Hadde det ikke vært deg, så hadde det vært en annen. Det er HUN som velger å være utro.

laguna1365380434
Skrevet

Jo, men nå har det seg jo sånn at forholdet har problemer. Han driter i henne. Han er sånn, rygg og lag mat for meg. Hun er lei det...

Da skulle det vel være klar bane for deg, vel&merke etter at hun har slått opp med fyren sin..?

Hvorfor gjør hun ikke det, hvis det er så at hun liker deg, og ikke kjæresten?

Skrevet

Du har rett i at du ikke har noe ansvar. Likevel vil jeg frarådet et forhold hvor den ene er gift da du alikevel er den som blir sittende der ensom og alene når hun er hjemme hos familien.

Gjest Lettlurt?
Skrevet

Sier hun, ja....

Skrevet

Hva sier du den dagen du får et farskapskrav i posten da? Er det fremdeles ikke ditt problem?

Skrevet

Jeg er usikker på hvordan jeg ble blandet inn i den diskusjonen her, men du har selvsagt rett, muskelberget.

Det er ikke du som gjør noe galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...