Gå til innhold

Her er jeg, her er jeg...

Anbefalte innlegg

....god kveld, god kveld, god kveld...

Ønsker meg laaaangt vekk i kveld...kan noen komme med noen oppmuntrendes ord? Er full av snørr, virus og fostervann...Føler jeg vil eksplodere i alle retninger snart...i tillegg ligger mannen på sofaen og "gråter" for litt feber og for at jeg glemte å kjøpe paracet i dag...

Har du ingen gode ord å komme med; så får du ha ei god helg alikavel...(",)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104289-her-er-jeg-her-er-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest selje

Du kan komme til meg, så kan du få litt paracet til sytepaven. God bedring til deg! *s*

Hulk! Fostervann har jeg ikke, men hoster opp unevnelige greier gjør jeg, og kiler i halsen og det har vart i EI UKE! og jeg blir helt sprø. Ikke kan jeg lufte noe særlig heller, pollenallergisk som jeg er. Kombinasjonen pollen og virus er ikke smart. Og ute i hagen er det knallgrønt og jeg er bare inne!

Jeg har ingen mann som klager på sofaen, noe jeg er hjertelig glad for (min mann har nettop ringt meg fra Nancy i Frankrike, hvor han besøker familie, kjempehumør og nydelig mat og masse vin og...

Faktisk er jeg glad for at han ikke er her. bare for å støtte deg. Både skvalpete fostervann, snørr OG en mann i sofaen ville bare vært too much!

Vær tapper, sigga! Det går over, alt sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104289-her-er-jeg-her-er-jeg/#findComment-603060
Del på andre sider

Hulk! Fostervann har jeg ikke, men hoster opp unevnelige greier gjør jeg, og kiler i halsen og det har vart i EI UKE! og jeg blir helt sprø. Ikke kan jeg lufte noe særlig heller, pollenallergisk som jeg er. Kombinasjonen pollen og virus er ikke smart. Og ute i hagen er det knallgrønt og jeg er bare inne!

Jeg har ingen mann som klager på sofaen, noe jeg er hjertelig glad for (min mann har nettop ringt meg fra Nancy i Frankrike, hvor han besøker familie, kjempehumør og nydelig mat og masse vin og...

Faktisk er jeg glad for at han ikke er her. bare for å støtte deg. Både skvalpete fostervann, snørr OG en mann i sofaen ville bare vært too much!

Vær tapper, sigga! Det går over, alt sammen!

Jada...jeg skal være tapper...(",)...var bare jævlig sur i sted...har kommet seg litt nå...Men jeg hadde iallefall vært sur hvis gubben koste seg i Frankrike...Jeg har visst vansker med empatien og å unne andre glede i livet...ialllefall i kveld....Sukk-----(",)-------

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104289-her-er-jeg-her-er-jeg/#findComment-603321
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...