Gå til innhold

Svart russ? Er det en slags liksomruss, det, da?

Anbefalte innlegg

Hvert år er det det samme.

Russebråk utenfor soverommet - ikke så gøy når barna liksom skal sove, nei.

Men nå er det noen slags liksomruss utenfor her, kledd i svarte russedresser og med svartmalt bil.

Hva i all verden er disse?

Bråker gjør de ihvertfall, jævlene.

Fortsetter under...

tigertrollet

Ikke vær så grinete da. La dem få more seg i 20dgr..:-)) Synes det er morsomt jeg.

Hørte at den ene bilen hadde lydanlegg tilsvarende styrke Pink Floyd hadde på Valle Hovin i '94.. Hva er galt med gettoblaster'n vi brukte i min russetid liksom..:-)

Jeg så også en svartrussbil heromdagen. Vet ikke hva det:-)

Ikke vær så grinete da. La dem få more seg i 20dgr..:-)) Synes det er morsomt jeg.

Hørte at den ene bilen hadde lydanlegg tilsvarende styrke Pink Floyd hadde på Valle Hovin i '94.. Hva er galt med gettoblaster'n vi brukte i min russetid liksom..:-)

Jeg så også en svartrussbil heromdagen. Vet ikke hva det:-)

De kan gjerne more seg, men ikke i et rolig boligområde med masse barn som skal sove. Syns ikke det er noe moro, jeg.

Grinete eller ei, de får more seg volumet på full guffe et annet sted.

hilsen grinete for en kveld, (er egentlig ikke grinete til vanlig, ser du)

Jeg har sett svartruss flere ganger før. Tror da ikke det er en slags liksomruss? Er det ikke de som går maskin og mek. da? Har i hvert fall sett de tidligere år også.

Russen høres godt her hvor jeg bor, videregående skolen ligger like ved. Jeg hisser meg ikke opp over at de bråker litt. Men jeg vil ikke ha noe faenskap på eiendommen min ass.

Annonse

De kan gjerne more seg, men ikke i et rolig boligområde med masse barn som skal sove. Syns ikke det er noe moro, jeg.

Grinete eller ei, de får more seg volumet på full guffe et annet sted.

hilsen grinete for en kveld, (er egentlig ikke grinete til vanlig, ser du)

Ta kontakt med rektorene på de videregående skolene om du vil gå videre med det. Så kan russesjefene ordne opp og be dem feste andre steder.

Søstermier svartruss og hun går helse og sosial.

Det er ikke bare mekk'en lenger som er svartruss.

Jeg har sett svartruss flere ganger før. Tror da ikke det er en slags liksomruss? Er det ikke de som går maskin og mek. da? Har i hvert fall sett de tidligere år også.

Russen høres godt her hvor jeg bor, videregående skolen ligger like ved. Jeg hisser meg ikke opp over at de bråker litt. Men jeg vil ikke ha noe faenskap på eiendommen min ass.

Må jo være noe kitch-russ også vettu..eller kvasi om du vil...tror det er elektro, hvis ikke er det tømrere eller mekkere

Svartruss er yrkesfaglige studieretninger. Rødruss er allmennfag. Blåruss har jeg ikke sett i år, men de var handel-og-kontorfag, kanskje det er slutt på de blå?

Rosaruss var vel 9.klasse? (10. nå?)

Grønnruss var de eldste i barnehagen enkelte steder?

laguna1365380434

Svartruss er yrkesfaglige studieretninger. Rødruss er allmennfag. Blåruss har jeg ikke sett i år, men de var handel-og-kontorfag, kanskje det er slutt på de blå?

Der jeg kommer fra ble du grønnruss etter 9.klasse.. Kanskje det er forskjellig fra sted til sted? :o)

Annonse

laguna1365380434

Lurer på om ikke det også er ungdomsskolen jeg? Evt. siste på barneskolen?

Er man russ etter siste på barneskolen..? Det viste jeg ikke..Det var også nytt for meg at barnehagen har rosaruss..

Det kan jo også være sånn at det er stedsbestemt, med de mindre "seriøse" russefargene..

Jeg var i allefall grønn, uten at det egentlig medførte noe særlig mer enn at jeg fikk grønnlue&en slags gris og ble full på avslutningen, i ført disse klenodiene..

Her er det rosa russ i barnehage, orange russ etter 9/10 (svært lite feiret, "ulovlig" i skolens øyne), rødruss etter almenn/økonomi, blå russ etter helse og sosial, svart etter mekken/elektro.

Fargerikt. Og krig mellom alle. hehehehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...