Gå til innhold

Drikkeleker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Truth or dare er vel egentlig en barnelek, men jeg er en barnslig sjel og synes den går utmerket med drikking..Men helst på nachspiel..

Asshole er en annen klassiker, men da blir jo alle uten "gud" gjerne så ustyrtelig drita..

Klespoker liver også opp en kjedelig fest..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104314-drikkeleker/#findComment-603239
Del på andre sider

Problemet med drikkeleker er at jeg aldri husker helt hva vi har gjort.

Men sånn generelt er poker og den slags leker (om symbolske småsummer, eventulet slurker) veldig morsomt.

Drikkeleker er forøvrig farlig. Det kan fort gå skikkelig til helvete, noe som sikkert er grunnen til at jeg ikke husker disse artige kortlekene og andre ting jeg har vært med på.

Jeg husker en, som jeg ikke husker helt hvordan var, hvor den som vant måtte bestemme hvem som skulle drikke. Vi var bare gutter og satset alle på en som var litt tøff i tryne i forhold til hva han tålte, noe som resulteter i at han drakk 1 liter (ikke 0,7 men 1 hel liter) Jeger på 30 minutter.

Han måtte i stabilt sideleie, en måtte ned i halsen hans og stake opp når han sluttet å puste, og det hele endte med at vi måtte legge hue hans i en bøtte og få en vakt (vi bodde på en skole i forbindelse med en håndballturnering) til å passe på han mens vi dro på byen.

Men det var jo forsåvidt gøy :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104314-drikkeleker/#findComment-603249
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...