Gjest tilt Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Hvilket er best. Soleil og tigertrollet trenger ikke svare for det vet jeg. Kåtebærter :-) 0 Siter
Gjest ikke soleil, nei Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Jeg skriver faktisk mer på psykiatri enn på seksualitet. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Jeg skriver faktisk mer på psykiatri enn på seksualitet. Det vet jeg og du er flink :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Det var bare en konstatering av faktum og det stemmer bra det..:-P Men jeg frekventerer andre forum også..eh og jeg nevner i fleng..trygdeforum..røykeslutt..idrett&sånt..ja, og så samliv da. Bare så det er sagt. Men jeg trives best på seksualitet. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Det var bare en konstatering av faktum og det stemmer bra det..:-P Men jeg frekventerer andre forum også..eh og jeg nevner i fleng..trygdeforum..røykeslutt..idrett&sånt..ja, og så samliv da. Bare så det er sagt. Men jeg trives best på seksualitet. Og kåt er du, ikke sant :-) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Og kåt er du, ikke sant :-) Ja. Derom hersker ingen tvil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.