Gå til innhold

For gammel til å forstå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har du følgende muligheter:

Skrik det inn i høreapparatet hans. NB. Pass på at han har friske batterier.

Be hjemmehjelpen hans om å få overta jobben hennes, slik at du kan ta deg av det daglig svampbadet. Da kan du jo med klare håndbevegelser signalisere din interesse (f.eks dersom han ikke oppfattet det du skrek i høreapparatet)

Du kan skrive et romantisk brev der du deler dine følelser. Husk å vær dis, ikke dus- det faller ikke i god jord hos dem som ble født før første verdenskrig. NB. Sjekk om han har grønn stær først i fall han ikke kan se godt nok til å lese.

Du kan eventuel ta det opp med barnebarna eller oldebarna hans, og be dem om hjelp.

Lykke til, kjærligheten kjenner ingen alder!

Gammel er dere da? Jeg tror at jeg hadde vært veldig forsiktig hvis ei ung jente hadde vist interesse. Jeg hadde nok vært redd for å mistolket signalene og blitt kalt både det ende og det andre. Jeg er 46 og hadde ei jente på rundt 20 eller yngre visst interesse hadde jeg vært svært forsiktig. Hadde hun vært 30 hadde saken vært annerledes, fordi aldersforskjellen hadde vært mindre og jeg hadde vært mer sikker på hva hun egentlig ville.

Kanskje han også er forsiktig og må ha klarere tegn på hva du mener?

Ulv I Faarikaal

Be hjemmehjelpen hans om å få overta jobben hennes, slik at du kan ta deg av det daglig svampbadet. Da kan du jo med klare håndbevegelser signalisere din interesse (f.eks dersom han ikke oppfattet det du skrek i høreapparatet)

Du kan skrive et romantisk brev der du deler dine følelser. Husk å vær dis, ikke dus- det faller ikke i god jord hos dem som ble født før første verdenskrig. NB. Sjekk om han har grønn stær først i fall han ikke kan se godt nok til å lese.

Du kan eventuel ta det opp med barnebarna eller oldebarna hans, og be dem om hjelp.

Den sjuende far i huset, han i hornet på veggen ?

Annonse

Gjest tonelilll

Han er på din alder conan :-))

Gjest for ung

Gammel er dere da? Jeg tror at jeg hadde vært veldig forsiktig hvis ei ung jente hadde vist interesse. Jeg hadde nok vært redd for å mistolket signalene og blitt kalt både det ende og det andre. Jeg er 46 og hadde ei jente på rundt 20 eller yngre visst interesse hadde jeg vært svært forsiktig. Hadde hun vært 30 hadde saken vært annerledes, fordi aldersforskjellen hadde vært mindre og jeg hadde vært mer sikker på hva hun egentlig ville.

Kanskje han også er forsiktig og må ha klarere tegn på hva du mener?

Takker for svarene så langt, håper det kommer flere..Begynner å bli desperat nå! Det er bare å håpe at han ikke når å bli senil:(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...