Good Golly! Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Min begynte dårlig, men har steget utover dagen etter jeg chattet med kjæresten min. Han er bare helt utrolig! 0 Siter
Gjest Nixo Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Bortsett fra en krangel med kollega, så skinner solen og jeg gleder meg over at det er vår. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Strålende. Har kranglet endel med folk på jobb, men det er hverdagskost, så det gjør ikke noe. Har skrevet litt sms med kjæresten, noe som gjør dagen flott. Har middag i stekeovnen nå som jeg gleder meg til, så hele dagen ender nok godt Dessuten er det jo Judging Amy og Friends på tv i kveld, så jeg er nok i godt humør når jeg legger meg i kveld. 0 Siter
vin Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Helt grei ! Har vært og handla inn sølv til bunaden jenta skal ha på seg 17-mai og spist sammen på kinaresturant. Senere skal jeg på darten...og ha ungefri!! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Vært hjemme og skulle hygge meg med familien siden kona hadde fir i dag. Hun fikk det da for seg at stuen skulle ommøbleres slik at alt ble snudd på hodet........Føles i alle fall slik. Nå er klokken snart 17.30 og hun er i ferd med å bli ferdig. Jentungen og jeg stakk inn på barneværelset og har såvidt turt å komme ut igjen. 0 Siter
sigga Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 PYTON...ble sendt hjem fra sykehuset i dag...over termin...de hadde ikke tid til meg....er sliten, trøtt og fryktelig deppa....tolmodigheten med ungene er på bånn og gubben sa at han tenker å jobbe overtid i morgen......Kanskje en isberg salat hadde gjort ting litt bedre, men jeg har ikke mer, og gubben har tatt bilen...så.....Alt i alt en j*vlig dag.--- 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 PYTON...ble sendt hjem fra sykehuset i dag...over termin...de hadde ikke tid til meg....er sliten, trøtt og fryktelig deppa....tolmodigheten med ungene er på bånn og gubben sa at han tenker å jobbe overtid i morgen......Kanskje en isberg salat hadde gjort ting litt bedre, men jeg har ikke mer, og gubben har tatt bilen...så.....Alt i alt en j*vlig dag.--- Snart ser du babyen din.. tenk på det:) 0 Siter
sigga Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 Snart ser du babyen din.. tenk på det:) Jepp, nå har han kommet...så hvis jeg hadde fått det samme spørsmålet i dag så hadde jeg sagt at dagen min er topp... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.