Gå til innhold

Har dere tenkt på om dere skal donere organer..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• favn

17

• Taj Mahal

17

• Goliath

11

Mest aktive i denne tråden

Jeg håper selvfølgelig ikke at du og dine vil komme opp i en situasjon der dere skulle ha behov for en donor, men jeg lurer like fullt på hva du ville sagt hvis du visste at mange organdonatorer som kunne reddet deg/dine barn ble lagt rett i graven - og du vet at mange av disse helt sikkert ikke ville ha hatt noe i mot å donere de nødvendige organene til deg/dine.......og samtidig så dør du/dine sakte.....

*lol*

*rister på hue*

Trur du ikkje at den situasjonen kan oppstå at du eller nokre i familien din kan ha bruk for eit donororgan for å overleve?

Hei Bassisten,

Det virker jo unektelig som om hun klarer seg med færre organer enn det som er vanlig! ;-)

Med vennlig hilsen

Trur du ikkje at den situasjonen kan oppstå at du eller nokre i familien din kan ha bruk for eit donororgan for å overleve?

At man kan komme i en situasjon dewr man kunne ha trengt et organ er en ting. Og kan dukke opp selvsagt.

Men hypotetiske spørsmål som hvis ditt og ditt også ditt og ditt hadde skjedd, samtidig som datt og datt *himler*

Her diskuterte vi desuten om for og imot en ny lov. Det er i alle fall der jeg har svart.

• 2 uker senere...

Annonse

At man kan komme i en situasjon dewr man kunne ha trengt et organ er en ting. Og kan dukke opp selvsagt.

Men hypotetiske spørsmål som hvis ditt og ditt også ditt og ditt hadde skjedd, samtidig som datt og datt *himler*

Her diskuterte vi desuten om for og imot en ny lov. Det er i alle fall der jeg har svart.

Mulig du kunne ha godt av en hjernetransplantasjon.....

Hei Bassisten,

Det virker jo unektelig som om hun klarer seg med færre organer enn det som er vanlig! ;-)

Med vennlig hilsen

Er det noen som sier deg i mot, kommer du med dritt.

Har du noen spesiell grunn til å komme med slike barnlige skriverier? bortsett fra at jeg mener vi ikke trenger en lov som påkrever at alle som IKKE ønsker å donere, må skrive seg på en liste?

Er det noen som sier deg i mot, kommer du med dritt.

Har du noen spesiell grunn til å komme med slike barnlige skriverier? bortsett fra at jeg mener vi ikke trenger en lov som påkrever at alle som IKKE ønsker å donere, må skrive seg på en liste?

Hint: Les HELE innlegget - også de siste tegnene!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...