Gjest fleksnesen Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Nå kommer jeg selvsagt ikke på noen... men Orange County var morsom og The ring skummel. Skal se Ringenes herre 2 snart.. bare jeg får tid:) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Mulholland Drive og A Straight Story. Riktignok ikke filmer fra i år, men jeg har sett dem i år også. Min fascinasjon for David Lynch begynner å nærme et ekstremt nivå. Av nye filmer synes jeg det er mye elendighet ute og går, og følelsen man ofte sitter igjen med etter å ha vært på kino er "faen, dette har jeg sett mange ganger tidligere". Lite nytt. 0 Siter
muriel Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 "Amadeus". Så den på kino første gang for over 15 år siden, har siden sett den på video - og nå sist Director's cut. Historien slutter aldri å fascinere meg. Jeg grein forsåvidt av "Tosca" også, men så er jeg skikkelig idiot når det gjelder opera. Håper alltid på happy ending ;-) 0 Siter
Gjest annette Skrevet 13. mai 2003 Skrevet 13. mai 2003 Er ikke på kino så ofte,men Villmark er vel den beste filmen jeg har sett i år. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 I år? Adaptation! Charlie Kaufman! Spike Jonze! Og Nic Cage har aldri vært bedre/feitere. 0 Siter
piscis Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 definitift The ring!! Har sett utallige skrekkfilmer og er opphengt i det!! Men denne filmen fikk jeg ikke sove av!! 0 Siter
Nemesis Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 definitift The ring!! Har sett utallige skrekkfilmer og er opphengt i det!! Men denne filmen fikk jeg ikke sove av!! Jeg digger også skrekkfilmer! Men dessverre er mange bare teite... Denne anbefales??? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg digger også skrekkfilmer! Men dessverre er mange bare teite... Denne anbefales??? Ja, du må se The ring! Og The others, om du ikke har sett den før.... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Koste meg med en Tom&Jerry kavalkade tidligere i dag. Må nok ha vært et av årets absolutte høydepunkt på filmfronten tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.