Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den er barsk, tøff, maskulin, og sexy - mer kan en faen ikke forlange av en forelskelse. Er den at på til god å kjøre, ja så er jo det også et pluss;-)

PS - Fordomsfri som jeg er, så vil jeg helst ha den i svart utgave!

Enig med deg der, det er nok av sølvmetallic eksemplarer av den etterhvert. Greit å finne den igjne på parkeringsplassen også. Den er ikke så verst i blåmet. heller forresten, sånn rent bortsett fra at jeg ikke er helt komfortabel med designet ;-)

Fortsetter under...

På grunn av hva?

Morfar, som er svoren Hyundai-fan og gammel bilmekaniker, måtte jo selvsagt kikke under panseret i går. Helt i ekstase ropte han på mormor: -Kom og se! Her var det jammen fullt! Og se så ren og blank! Den ser jo helt ny ut jo! Før han tok seg i det, klappet panseret på plass og sa: -Alt for dyrt! Får tre Hyundaier for den prisen ;-)

Den er liten og bruker lite bensin. Dessuten liker jeg den rare fasongen. Så langt ser det ut til at den liker meg også. Et stort pluss.

Den er blå, og har en grevling på hattehylla.

Fordommer :-) Dessuten er de stygge som juling. De er sikkert gode å kjøre, franskmennene er jo kjent for komfort, men kan man kombinere sinnsykt gode kjøreegenskaper og komfort med et lekkert design, slik BMW har klart, så er det et absolutt førstevalg.

Hadde slike fordommer jeg og. Men når ekteskapet røk, og Mercedesen med det, trengte jeg bil. Billig bil. Og da ble det brukt Citroen.

Etter å ha kjørt den en stund, fant jeg ut at jeg likte franskmannen betraktelig mye bedre enn Mercedesen.

Både med tanke på kjøreegenskaper og komfort.

En liten utfordring: Ta en prøvetur med en franskmann; og dann deg et objektivt syn på den type bil ;-)

Clue1365380406

Hei!

Holder så absolutt med deg når det gjelder BMW!

Vi kjøpte en 523iA M-edition, 2000 mod rett over jul.....og for noen kjøreegenskaper!

Den er faktisk rød da, eneste jeg ikke liker så godt.

Hva må dere gi for den der, da?

Samboer er bilfrelst, og vi har også en Ford Mustang Fastback -68 mod som jeg stortrives i....enda. Nå har den kun 250 hk, hvordan skal det bli når han bytter ut motoren, og får 500 hk nedi der??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...