Hildea Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg har i august gått sykemeldt ett år, og har lest meg frem til at rehabiliteringspenger må være det riktige for meg, da jeg fortsatt er under behandling med utsikt til bedring. Så lurer jeg på? Er det jeg eller legen som skal søke, og når bør jeg gjøre det, mht. ventetid etc.? Håper på svar! 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Du søker og blir innkalt til legen som skal skrive legeattesten. I Oslo var det 8 mnd ventetid før men hva det er nå aner jeg ikke. 0 Siter
Gjest ny ikke Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg fikk et skjema fra Trygdekontoret som ble fylt ut i samarbeide med legen min nå sist (snart et år siden). Første gang jeg fikk rehab var for fem år siden ca, og da fylte jeg ut et skjema selv bare og sendte det til Trygdekontoret. Husker ikke beh.tider. I mellomtiden har jeg vært på attføring. I overgangen fra attføring til rehab for et år siden, ble det automatisk ordnet slik at jeg sto på attføring helt til søknaden om rehab. var behandlet. Ville ihvertfall beregne et par måneders beh.tid. Jeg bor i Vestfold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.