Gjest Fleskeguri Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Noen som har ett godt tips for slankere lår. Glem sykling o.l. lårene blir bare større og større. Håper på tips. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 For å få slankere lår må du slanke hele deg. Desverre er lår- og rumpeflesk noe av det første som fester seg hos oss jenter, og dermed noe av det siste som forsvinner. 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 For å få slankere lår må du slanke hele deg. Desverre er lår- og rumpeflesk noe av det første som fester seg hos oss jenter, og dermed noe av det siste som forsvinner. Hadde det enda vært så vel. Mitt flesk legger seg på magen, mens jeg slanker lårene. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hadde det enda vært så vel. Mitt flesk legger seg på magen, mens jeg slanker lårene. Skulle vel sagt at den "typiske" jenteformen er at flesket legger seg på lårene.. På meg legger det seg derimot begge steder, så det lover jo godt.. :-) 0 Siter
darma Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Skulle vel sagt at den "typiske" jenteformen er at flesket legger seg på lårene.. På meg legger det seg derimot begge steder, så det lover jo godt.. :-) Ja hosmeg er det hovedsaklig rumpe/lår det sitter, derfor vanskelig å finn ei bukse - spesielt når jeg ikke er særlig høy.. Men flink å sy leggkant er jeg!!*lol* Dessuten legger jeg på meg på puppene, noe kjæresten ikke klager over, men jeg er vel den eneste som også vil slanke puppene da!! 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Prøv en Kestos-maskin. Disse skal få vekk fett på uønskede plasser, dessuten cellulitter. Virker oppstrammende. De virker ved elektrostimulering og infrarød....vet ikke så mye mer enn det, men leste artikkel i et ukeblad. 0 Siter
fresja Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Skulle vel sagt at den "typiske" jenteformen er at flesket legger seg på lårene.. På meg legger det seg derimot begge steder, så det lover jo godt.. :-) Det flesket som ligger på lårene eller baken, er ikke så skadelig som det rundt magen og hjerterøttene eller hva de nå sier. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Det flesket som ligger på lårene eller baken, er ikke så skadelig som det rundt magen og hjerterøttene eller hva de nå sier. Ja, det er det jeg også har hørt. Pæreform er visst sunnest. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.