Pappa Bjørn Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg mener det finnes bestemmelser som sier at "om at det er åpenbart at prisen ikke er korrekt" kan man ikke forvente å få varen/tjenesten til en slik pris. Kontakt ditt nærmeste forbrukerombud/forbrukerkontor for konkret informasjon. Ja, men er dette åpenbart? Det blir solgt sydenturer til 795,- rett som det er når sesongen tilsier det. Det har vært priskrig på flyreiser med 70,- kroner til Paris og generellt et ganske kaotisk marked. Her ville jeg glatt gått fem på. Det er en nord-afrikansk ferieby men likevel en kort båtreise til midt-østen, det er et land der Islam står sterkt, mange har 11.september fortsatt i minne........... Greit, det virker nesten for godt til å være sant, men sånn som markedet har vært vil jeg ikke uten videre si at det er åpenbart. 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Skrevet 14. mai 2003 Det bør jo ringe en bjelle i hodet ditt også da. Dessuten tar de vel som oftest forbehold mot skrivefeil? Jeg pleier ikke høre bjeller inne i mitt hodet. Gjør du? 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Jeg pleier ikke høre bjeller inne i mitt hodet. Gjør du? Kanskje ugler i mosen er en betegnelse du skjønner? Om noe virker for godt til å være sant, så er det som oftest det. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 En tur til Tunisia er fader ikke verdt mer heller. Personlig ville jeg ikke reist dit en gang til, om jeg hadde fått betalt for det. Snakk om møkkasted. Det eneste som er fint, er stranden, resten er helt pyton. Pass deg for mennene der nede, og gå for all del ikke alene. En av mine venninner hadde med gubben der nede og fikk likevel omtrent ikke gå i fred. Hun påsto at hun ble antastet flere ganger og i minst tre tilfeller kunne kjenne "jernet" når menn klenget seg på henne. 0 Siter
soleil Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Får du reisen til den opprinnelige prisen? Hvorfor? eller Hvorfor ikke? 0 Siter
Lottemor1365380387 Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Skrevet 19. mai 2003 Får du reisen til den opprinnelige prisen? Hvorfor? eller Hvorfor ikke? Det er litt uvisst ennå. Skal sende en klage og så får vi se hvordan det går. Skal legge inn svar til deg så fort vi vet noe mer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.