Gå til innhold

Feil pris,hva kan jeg kreve?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Jeg mener det finnes bestemmelser som sier at "om at det er åpenbart at prisen ikke er korrekt" kan man ikke forvente å få varen/tjenesten til en slik pris.

Kontakt ditt nærmeste forbrukerombud/forbrukerkontor for konkret informasjon.

Ja, men er dette åpenbart? Det blir solgt sydenturer til 795,- rett som det er når sesongen tilsier det. Det har vært priskrig på flyreiser med 70,- kroner til Paris og generellt et ganske kaotisk marked.

Her ville jeg glatt gått fem på. Det er en nord-afrikansk ferieby men likevel en kort båtreise til midt-østen, det er et land der Islam står sterkt, mange har 11.september fortsatt i minne...........

Greit, det virker nesten for godt til å være sant, men sånn som markedet har vært vil jeg ikke uten videre si at det er åpenbart.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

En tur til Tunisia er fader ikke verdt mer heller. Personlig ville jeg ikke reist dit en gang til, om jeg hadde fått betalt for det.

Snakk om møkkasted. Det eneste som er fint, er stranden, resten er helt pyton. Pass deg for mennene der nede, og gå for all del ikke alene.

En av mine venninner hadde med gubben der nede og fikk likevel omtrent ikke gå i fred. Hun påsto at hun ble antastet flere ganger og i minst tre tilfeller kunne kjenne "jernet" når menn klenget seg på henne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...