Gå til innhold

Noen som har vært i Disneyland, Paris? jeg lurer på....

Anbefalte innlegg

Gjest mora_til_2_unger_som_skal_på_tur

Hvor mye koster det?

Går det metro fra Paris el. dit?

Er alt innenfor gjerdene gratis - altså karuseller etc.?

Lønner det seg å bo der, eller reise fra et annet sted? Altså - er det dyrt å bo der`?

Vi skal oppholde oss nord for Paris, sånn ellers -i et lite familiehotell, og har lyst til å reise inn der for en dag.

Er det verdt turen? :-)

Fortsetter under...

Hei!

Jeg aner ingenting om hvordan det er å bo ved Disneyland, for det har jeg ikke gjort. Men resten er veldig greit. Det går metro fra Paris til Eurodisney. Og jeg mener å huske at alt var gratis når man hadde betalt inngangen. Minuset er lange køer - opptil 45 min i kø for berg-og-dal-bane!

Uansett så tror jeg barna kommer til å stortrives! :)

Gjest ho -som skal på tur

Hei!

Jeg aner ingenting om hvordan det er å bo ved Disneyland, for det har jeg ikke gjort. Men resten er veldig greit. Det går metro fra Paris til Eurodisney. Og jeg mener å huske at alt var gratis når man hadde betalt inngangen. Minuset er lange køer - opptil 45 min i kø for berg-og-dal-bane!

Uansett så tror jeg barna kommer til å stortrives! :)

På enkelte nettsider ser det ut som det koster 2000,- for å komme inn for 2 voksne og to barn - UHØRT!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...