Gjest mora_til_2_unger_som_skal_på_tur Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hvor mye koster det? Går det metro fra Paris el. dit? Er alt innenfor gjerdene gratis - altså karuseller etc.? Lønner det seg å bo der, eller reise fra et annet sted? Altså - er det dyrt å bo der`? Vi skal oppholde oss nord for Paris, sånn ellers -i et lite familiehotell, og har lyst til å reise inn der for en dag. Er det verdt turen? :-) 0 Siter
Dolores Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hei! Jeg aner ingenting om hvordan det er å bo ved Disneyland, for det har jeg ikke gjort. Men resten er veldig greit. Det går metro fra Paris til Eurodisney. Og jeg mener å huske at alt var gratis når man hadde betalt inngangen. Minuset er lange køer - opptil 45 min i kø for berg-og-dal-bane! Uansett så tror jeg barna kommer til å stortrives! 0 Siter
Gjest ho -som skal på tur Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Hei! Jeg aner ingenting om hvordan det er å bo ved Disneyland, for det har jeg ikke gjort. Men resten er veldig greit. Det går metro fra Paris til Eurodisney. Og jeg mener å huske at alt var gratis når man hadde betalt inngangen. Minuset er lange køer - opptil 45 min i kø for berg-og-dal-bane! Uansett så tror jeg barna kommer til å stortrives! På enkelte nettsider ser det ut som det koster 2000,- for å komme inn for 2 voksne og to barn - UHØRT! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.