Bassisten Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Skrevet 15. mai 2003 hehe Skjønner nå at det kunne tas sånn ja. Men var'kke sånn ment assa! Pøh, det seier dei alle... ;-) 0 Siter
petter smart Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Gi oss linken til dama så kan vi stemme henne ned litt, så dere ligger mer likt. Ellers kan hun bli høy på pæra vet du. 0 Siter
carma Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Gi oss linken til dama så kan vi stemme henne ned litt, så dere ligger mer likt. Ellers kan hun bli høy på pæra vet du. Pøh! Slemming... 0 Siter
petter smart Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Pøh! Slemming... Slemming? Forskning viser at kvinner som slanker seg oftere forlater sine menn enn de som ikke gjør det. Dette er fordi de da føler seg for gode for mannen. De får sjansen på andre, og ifølge dem selv, bedre menn. Derfor bør en være nogenlunde like i et forhold. Dersom den ene føler seg mye bedre enn den andre blir det lettere slutt. Er det det du vil? 0 Siter
carma Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Slemming? Forskning viser at kvinner som slanker seg oftere forlater sine menn enn de som ikke gjør det. Dette er fordi de da føler seg for gode for mannen. De får sjansen på andre, og ifølge dem selv, bedre menn. Derfor bør en være nogenlunde like i et forhold. Dersom den ene føler seg mye bedre enn den andre blir det lettere slutt. Er det det du vil? Hvor har du det fra at jeg slanker meg, og hvorfor tror du at hva en gjeng anonyme tittere stemmer har noe å si for balansen i mitt forhold til min kjære? Hehe... få deg en hobby! ) 0 Siter
Gjest anonym akkurat nå... Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har 9,8! Bææh... det er mange teite folk som svarer, altså! Jeg orker aldeles ikke betale for tjenesten, men får en hel haug med "interesserte" som har klikket "yes" hver kveld. Har fått god kontakt med én person jeg møtte der inne, men han er til gjengjeld norsk, og er en av de få det går an å prate ordentlig med. Er registrert bare for moro skyld. 0 Siter
petter smart Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Hvor har du det fra at jeg slanker meg, og hvorfor tror du at hva en gjeng anonyme tittere stemmer har noe å si for balansen i mitt forhold til min kjære? Hehe... få deg en hobby! ) Det med slanking var bare for å illustrere et poeng. Vet ikke noe om du slanker deg eller ikke. Men etter f.eks. en slanking (eller at mange personer sier en er penere enn ens kjære) så vil en ofte føle seg for god for den andre. En vil kreve mer og ikke sjelden vil en prøve å finne noen en mener passer bedre til en, altså en som er penere. Jeg har flere hobbyer, å komme med kvasiråd her er en av dem. 0 Siter
carma Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Det med slanking var bare for å illustrere et poeng. Vet ikke noe om du slanker deg eller ikke. Men etter f.eks. en slanking (eller at mange personer sier en er penere enn ens kjære) så vil en ofte føle seg for god for den andre. En vil kreve mer og ikke sjelden vil en prøve å finne noen en mener passer bedre til en, altså en som er penere. Jeg har flere hobbyer, å komme med kvasiråd her er en av dem. Mm... flott det! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.