Gå til innhold

Offentlige toalett

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg er ei dame som synes det er svært ekkelt å måtte sette meg på et offentlig toalett.

Setter du deg rett ned på toalettet, legger du papir over, står eller hvordan gjør du det?

Skrevet

Kommer an på hvordan det ser ut, bruker sånn vaske-greie hvis det er det, og legger på papir hvis det ser helt jævlig ut.

Stort sett setter jeg meg bare rett ned...

Gjest ikke signatur
Skrevet

Kommer an på hvordan det ser ut, bruker sånn vaske-greie hvis det er det, og legger på papir hvis det ser helt jævlig ut.

Stort sett setter jeg meg bare rett ned...

Jeg også setter meg rett ned som regel.. hva hjelper egentlig papir? Må man på do så må man... Men det er jo litt rart på alle de ukjente rompene som har sittet der, da..

Skrevet

Jeg setter meg bare rett ned. Tror du litt dopapir stopper bakteriene? Hvorfor vasker du deg i såfall på hendene hvis du tørker deg med papir?

Skrevet

Jeg også setter meg rett ned som regel.. hva hjelper egentlig papir? Må man på do så må man... Men det er jo litt rart på alle de ukjente rompene som har sittet der, da..

Hvis det er vask der eller slik rengjørings-sak så tørker jeg av setet.

Ellers har jeg dopapir nedi, for å unngå vann i pompen.

Spennende tema, egentlig.

tigertrollet
Skrevet

Jeg legger alltid papir på setet eller står. Ugh, bare tanken på alle som har sittet på setet..

Skrevet

Hvis det ser tørt og rent ut så setter jeg meg på setet. Ser det møkkete ut går jeg et annet sted, _MÅ_ jeg voldsomt så legger jeg vel papir på ringen hvis den ser jævlig ut? Men jeg kan ikke komme på å ha opplevd det.

Gjest prust
Skrevet

Jeg legger ALLTID papir på før jeg setter meg, og er selvfølgelig nøye med å vaske meg etterpå. Tror nok ikke at det hindrer alle bakterier i å hoppe over på meg, men noen av dem kanskje?

Prøver å lære fireåringen min det samme, men det er ikke alltid så lett for ham å holde papiret plass samtidig som han konsenterer seg om å gjøre det han skal.

Tror ikke mannen min gjør det...

Skrevet

Jeg setter meg rett ned. Tar gjerne en titt først for å se om noen har sølt på doringen, og dersom de har det, tar jeg litt papir og tørker det bort.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg ser på ringen, er den ren setter jeg mer rett ned. Hvis ikke papir.

Tanya1365380060
Skrevet

Syns også det er ekkelt, men etter noen drinker bryr jeg meg ikke egentlig :)

Men i edru tilstand, så pleier jeg å halveis stå over skålen hvis du skjønner? Blir så kronglete med papir rundt kanten og sånt..

Skrevet

Jeg driter aldri på offentlig toaletter. Såpass kontroll har jeg at jeg klarer å gjøre fra meg før jeg går hjemmefra.

Skrevet

Alle variantene, det kommer helt an på hvor tissetrengt jeg er. Dersom det har vært vanskelig å finne toalett, eller det er like før det skjer en "ulykke", så har jeg ikke tid til papir på do-ringen. Da har det hendt at jeg enten har stått og tisset (vanskelig, man må slå ut med hendene og holde seg i sideveggene i båsen), eller at jeg har slengt meg nedpå, pisset og blitt ca 10 liter lettere....*aaaahhhh*

Jeg synes det er dritekkelt å bruke off.toaletter, så jeg velger stort sett å stå eller med papir.

Skrevet

Jeg driter aldri på offentlig toaletter. Såpass kontroll har jeg at jeg klarer å gjøre fra meg før jeg går hjemmefra.

Shiiiiitbreak!

Skrevet

Jeg setter meg rett ned. Er det dråper på ringen, så tørker jeg av først.

Og jeg tipper det er de som står og vaker over ringen som skvetter på den. Så opptatt av å slippe andres basselusker samtidig som de skvetter sine egne rundt omkring. Jaja.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Hm... er det kanskje sånn at jentene ikke bryr seg, mens gutta heller sprekker enn å sette seg på et offentlig toalett?

Skrevet

Hm... er det kanskje sånn at jentene ikke bryr seg, mens gutta heller sprekker enn å sette seg på et offentlig toalett?

Forskjellen er jo at gutta kan pisse stående, noe som er problematisk for jenter.

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg står å tisser.. Nesten på huk da men.. Møkker ikke ute, men MÅ jeg så legger ejg papir på ringen, eller evt. tar dopapir med vann og såpe og tørker over setet.

grisete toaletter er jeg svært kresen på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...