Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Necpoy

Eple virker for sakte når du er sugen på den måten fikk jeg forklart av min behandler.

Kiwi, druer, rosiner, melon, mandarin og søt appelsin var bedre i så måte. Hurtigere regulering av blodsukkeret, som etter hva jeg forsto gjorde at du fikk dette søtsuget hvis det ikke var i balanse.

Du bør se på noen bilder av svært overdimensjonerte mennesker, og spørre deg selv om du har lyst til å se ut som dem.

Eventuelt kan du se på bilder av jævla fine kvinnfolk (for din del kanskje mannfolk) og spørre deg selv om du kan få noe sånt dersom du fortsetter med dette tullet du bedriver når du dytter i deg søppel.

Hvis du kommer fram til at den umiddelbare tilfredstillelsen du føler etter at du har dytta en snickers inn mellom leppene dine er mer verdt enn å se attraktiv ut, så er det bare å fortsette fråttsingen.

Gjest millit

Puss tennene! Da smaker ikke søtsakerne så godt lenger ;)

Å joooda, sjokolade smaker supert med en blanding av tannpasta-mint-smak ;-)

Nei, mitt råd er som en annen sa her: Spis ofte og hold blodsukkeret oppe. Da blir ikke søthungeren så sterk!

OG krom, det hjelper - for noen ;-)

Ta krom hver dag, og spis hver 3. time (ikke så mye da...). For når blodsukkeret synker får kroppen en sinnsyk hunger etter søtt for å få opp blodsukkeret igjen. Men hvis du spiser litt hver 3 time - noe sunt - unngår du at blodsukkeret synker så mye.

mariaflyfly

rett og slett kutte ned på sukkerinntaket. Jeg har også et blodsukker som er på ville veier til tider, og jeg får sånne skjelvinger som du beskriver, vondt i hodet osv. Når jeg har kutta ned på sukkeret, gir det seg. Inntak av "fake" sukker - lightprodukter og sånn, gjør det bare verre for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...