Gjest klisssstret til skjermen Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Tror kanskje jeg burde hatt noe form for glass foran øynene mine, for jeg er, om ikke annet, nærsynt. Må vel ta en synstest for å finne ut mer om dette, men hvor? Har sett før at de utfører slike tester gratis, men nå vet jeg ikke lenger. Hvor mye kan en slik test koste da? Og krever det egentlig timebestilling? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Hos en optiker selvfølgelig. ) Ja, det koster noen kroner, men synet og helsa er verdt det. Og ja, du må sannsynligvis bestille time, ta en telefon og spør. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 14. mai 2003 Skrevet 14. mai 2003 Koster rundt 300 kroner. Noen steder mer, andre steder kanskje mindre. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Brilleland har relativt rimelige priser, men det blir ca 300.- kroner ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.