Gå til innhold

Hjelp, jeg tiltrekker meg nerder!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• Ulv I Faarikaal

6

• Pappa Bjørn

5

• En_Mamma

4

Pappa Bjørn

Hehe, men det er jo sant.

Forskning viser da at vi tiltrekkes av folk som er nogenlunde like en selv, eventuelt noen vi tror vi er like.

Hadde en jente skrevet inn her og sagt at hun ikke fattet hvorfor det bare var de aller kjekkeste guttene som falt for henne, så ville de fleste skrevet at det nok var fordi hun var pen selv.

Nå vet jo ikke jeg noe om denne jenta, men spør man så får man svar.

Vel, ingen regel uten unntak. Jeg har sagt det mange ganger før, men kona mi er alt for bra for meg. Jeg må egentlig være litt varsom med å bruke det som kompliment for etterhvert blir hun kanskje enig og flytter.

Vel, ingen regel uten unntak. Jeg har sagt det mange ganger før, men kona mi er alt for bra for meg. Jeg må egentlig være litt varsom med å bruke det som kompliment for etterhvert blir hun kanskje enig og flytter.

Hun mener sikkert at du er for bra for henne også.

Det gjør man vel ofte.

Hadde bare verden vært like lykkelig og harmonisk som hjemme hos meg. I alle fall til Turboen på 3 våkner.

Siden hun valgte deg så er du helt sikkert ikke så ille som du tror.

Selv om jeg personlig mener at en som står opp midt på natta for å kjøre flere mil i hensikt å kjøpe en spesiell sjokolade til sin godtesyke, høygravide og forlangende kone, er så ille som du sier :)

Hadde bare verden vært like lykkelig og harmonisk som hjemme hos meg. I alle fall til Turboen på 3 våkner.

Turboer er kjekke å ha, jeg har 2. en som er tidlig opp og tidlig i seng. Og en som er sent oppe men også sent i seng.

Så da har man verken ro morgen eller kveld, og ikke nytter det visst å samkjøre de heller. Men kjekke er de. :-)

Annonse

Pappa Bjørn

Siden hun valgte deg så er du helt sikkert ikke så ille som du tror.

Selv om jeg personlig mener at en som står opp midt på natta for å kjøre flere mil i hensikt å kjøpe en spesiell sjokolade til sin godtesyke, høygravide og forlangende kone, er så ille som du sier :)

Jævla elefant du`a! Du glemmer visst ikke du heller?*L*

Pappa Bjørn

Turboer er kjekke å ha, jeg har 2. en som er tidlig opp og tidlig i seng. Og en som er sent oppe men også sent i seng.

Så da har man verken ro morgen eller kveld, og ikke nytter det visst å samkjøre de heller. Men kjekke er de. :-)

Jeg har forsøkt å stille henne på 11 flere ganger men hun er ikke spesielt brukervennlig.

Vanlig prosedyre er å våkne minste 1 time før barne tv så man har.....Akkurat, 1 tim å mase om det snart er barne-tv.

Jeg har forsøkt å stille henne på 11 flere ganger men hun er ikke spesielt brukervennlig.

Vanlig prosedyre er å våkne minste 1 time før barne tv så man har.....Akkurat, 1 tim å mase om det snart er barne-tv.

hehe, kjenner den. Og så er det tusen natta klemmer, skummel mann under senga, må på do ørten ganger, sulten, tørst o.s.v Dette er hun som er sent i seng og sent oppe da selvfølgelig. :-)

Hehe, men det er jo sant.

Forskning viser da at vi tiltrekkes av folk som er nogenlunde like en selv, eventuelt noen vi tror vi er like.

Hadde en jente skrevet inn her og sagt at hun ikke fattet hvorfor det bare var de aller kjekkeste guttene som falt for henne, så ville de fleste skrevet at det nok var fordi hun var pen selv.

Nå vet jo ikke jeg noe om denne jenta, men spør man så får man svar.

Jeg tiltrekker meg ikke noen. Hva sier det om meg?

*nysgjerrig*

Jeg tiltrekker meg ikke noen. Hva sier det om meg?

*nysgjerrig*

Sannsynligvis ikke annet enn at du må begynne å gå ut oftere :)

Jeg er for øvrig ingen ekspert. Svarte bare spydig på et innlegg jeg følte var et hån mot en gruppe mennesker.

SDD for de svake - as usuall :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Der er bedre enn meg som trekker til meg bare gærninger og psykopater :o)

Hvis du sier det så. Jeg kjenner et par damer som har den samme unyttige evnen. Det betenkelige er at andre blir involvert i problemene også.

Selv tiltrekker jeg meg ganske enkle og vanlige folk i grunn.

petter smart

Det heter jo at motsetninger tiltrekker hverandre, så du er vel skikkelig kul da :-)

Eller kanskje krake søker make? Ikke vet jeg.

Men er det noe galt i at menn finner deg attraktiv og ønsker kontakt? Synes du det er fornærmende at menn som "burde skjønt at du er for god for dem" "våger" å prøve seg på deg?

Ulv I Faarikaal

Det heter jo at motsetninger tiltrekker hverandre, så du er vel skikkelig kul da :-)

Eller kanskje krake søker make? Ikke vet jeg.

Men er det noe galt i at menn finner deg attraktiv og ønsker kontakt? Synes du det er fornærmende at menn som "burde skjønt at du er for god for dem" "våger" å prøve seg på deg?

Hehe

Albert Einstein var absolutt ikke vakker, men vakre kvinner flokket seg om han likevel. En vakker kvinne sa en gang "De kunne bli far til mine barn, tenk deg barn med mitt utseende og Deres intelligens !" Albert svarte: "Tenk om det ble omvendt ?"

Hehe

Albert Einstein var absolutt ikke vakker, men vakre kvinner flokket seg om han likevel. En vakker kvinne sa en gang "De kunne bli far til mine barn, tenk deg barn med mitt utseende og Deres intelligens !" Albert svarte: "Tenk om det ble omvendt ?"

Da hadde han antagelig humor i tillegg, er en bra egenskap det og :)

Ulv I Faarikaal

Da hadde han antagelig humor i tillegg, er en bra egenskap det og :)

En kompis som er plateprater, er langt fra vakker og langt fra noen atlet, men kvinns ordner han. Hos de fleste kvinnsen hans er det helt "mørkt på loftet" og kronisk blakke akkurat som han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...