Gå til innhold

Smertefull slimposebetennelse blir kurert hos kiropraktoren!

Anbefalte innlegg

I et års tid har jeg slitt med en slem slimposebetennelse (bursitt) i venstre hofte som i perioder nærmest har invalidisert meg. Jeg har prøvd fysioterapi, egentrening og kortisonsprøyter og medisiner uten effekt.Det var ikke mer hjelp å få hos legen min, som mente fysioterapi var det eneste å tilby. Situasjonen har virket håpløs inntil jeg nylig søkte på nettet og fant at man i USA med hell benyttet kiroprktorbehandlinger mot slike plager.Jeg skaffet meg time hos kiropraktor som raskt fant ut at problemene mine kommer fra flere feilstillinger i ryggen som jeg har gått med over lang tid. Når disse nå rettes på forsvinner plagene! Og ikke bare slimposebetennelsen i hoften, men også mange andre slitsomme og diffuse ting som hodepine, svimmelhet m.fl. Jeg har fått både bevegelighet og en smertefri hverdag tilbake og vil på det varmeste anbefale å prøve kiropraktorbehandling ved bursitt.Fordi roten til ondet nettopp kan være feilstillinger i ryggsøylen som forårsaker irritasjon og blokkeringer i nerver og lymfesystemet. Det nytter nemlig ikke å kurere symptomene, det er årsaken man må gjøre noe med.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...