KariW Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 I et års tid har jeg slitt med en slem slimposebetennelse (bursitt) i venstre hofte som i perioder nærmest har invalidisert meg. Jeg har prøvd fysioterapi, egentrening og kortisonsprøyter og medisiner uten effekt.Det var ikke mer hjelp å få hos legen min, som mente fysioterapi var det eneste å tilby. Situasjonen har virket håpløs inntil jeg nylig søkte på nettet og fant at man i USA med hell benyttet kiroprktorbehandlinger mot slike plager.Jeg skaffet meg time hos kiropraktor som raskt fant ut at problemene mine kommer fra flere feilstillinger i ryggen som jeg har gått med over lang tid. Når disse nå rettes på forsvinner plagene! Og ikke bare slimposebetennelsen i hoften, men også mange andre slitsomme og diffuse ting som hodepine, svimmelhet m.fl. Jeg har fått både bevegelighet og en smertefri hverdag tilbake og vil på det varmeste anbefale å prøve kiropraktorbehandling ved bursitt.Fordi roten til ondet nettopp kan være feilstillinger i ryggsøylen som forårsaker irritasjon og blokkeringer i nerver og lymfesystemet. Det nytter nemlig ikke å kurere symptomene, det er årsaken man må gjøre noe med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/105041-smertefull-slimposebetennelse-blir-kurert-hos-kiropraktoren/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.