Gå til innhold

Et kyss og det som bedre er til den som...

Anbefalte innlegg

Gjest siv-katrin

klarer å komme opp med den lureste og ikke minst realistiske idè til hvordan komme seg fra Stavanger til Oslo for en slikk og ingenting?

Har bestilt sydenreise fra Gardermoen, for her i Stavanger er jo alt forsvunnet, men har liiiiten lyst til å betale 1000 kr for reisen til Gardermoen også :-((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105050-et-kyss-og-det-som-bedre-er-til-den-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa Bjørn

http://www.transfercar4u.no/

Prøv her. Dette er altså utleiebiler som skal tilbake til det stedet de ble leid ut. Du får bilen gratis dit og vanligvis(noen untak finnes) er bensin, bom, ferje osv. inkludert. Følg med på siden og legg inn ditt ønske.

God tur og lykke til. Et kyss er ikke nødvendig men jeg tar gjerne tax-free kvoten.

Gjest sol-stråleren

Hei på deg siv-katrin

Flyseskapet Norwegian selger veldig billige flybilletter.. Jeg søkte på t/r Sola/Gardermoen og fikk en pris på 578,- t/r...

Det er vel ikke så ille..

Bestiller du nå kan du sikkert få den prisen!

Lykke til! :-)

Annonse

Ring en bedrift i nærheten av der du bor, som har store biler - møbelforretning eller noe sånt - og spør om de har plass i en bil til Oslo på det aktuelle tidspunktet.

Dette har jeg lært av en sunnmøring - det er sånn de kommer seg heim til Møre fra Oslo uten egen bil.

Det går mange trailere på denne strekningen, så spør ett slikt firma om de har noen turer dit og si at du vil sitte på med en pålitlig og ordentlig kar.

Si som det er at du ikke har råd til å betale store summer for dette, så får du det gratis, tenker jeg. Sjåførene er veldig glade for selskap.

PS: jeg møter selvsagt opp i Oslo og tar i mot "det som bedre er"....:-))

Gjest siv-katrin

http://www.transfercar4u.no/

Prøv her. Dette er altså utleiebiler som skal tilbake til det stedet de ble leid ut. Du får bilen gratis dit og vanligvis(noen untak finnes) er bensin, bom, ferje osv. inkludert. Følg med på siden og legg inn ditt ønske.

God tur og lykke til. Et kyss er ikke nødvendig men jeg tar gjerne tax-free kvoten.

Sier du nei til et kyss? ;-) Også av *meg* ? Hehe...Joda, taxfree-kvoten er herved din, jeg bruker den ikke likevel. Tro det eller ei, men det er sant.

Takk for tips!

Gjest siv-katrin

Det går mange trailere på denne strekningen, så spør ett slikt firma om de har noen turer dit og si at du vil sitte på med en pålitlig og ordentlig kar.

Si som det er at du ikke har råd til å betale store summer for dette, så får du det gratis, tenker jeg. Sjåførene er veldig glade for selskap.

PS: jeg møter selvsagt opp i Oslo og tar i mot "det som bedre er"....:-))

Godt tips det der, mrxx. Mulig du er en verdig vinner? Og du kan tilogmed troppe opp og innkassere det som bedre er altså? Ikke verts bare det...vel, den som venter får vel se :-)

Jeg trakk iallefall litt folk med den overskriften! :-)

*puss på dig* från lilla svenska mig

Gjest siv-katrin

Ring en bedrift i nærheten av der du bor, som har store biler - møbelforretning eller noe sånt - og spør om de har plass i en bil til Oslo på det aktuelle tidspunktet.

Dette har jeg lært av en sunnmøring - det er sånn de kommer seg heim til Møre fra Oslo uten egen bil.

Sunnmøringer er noen luringer :-) Det har jeg også lært etterhvert. Thank you for tipset! :-)

Gjest siv-katrin

Litt avhengig av hva "det som er bedre" er, så kan jeg godt komme og hente deg.

*Plystrer imponert!* Ser man det, ser man det! En skikkelig gentlemann, slike menn liker jag! :-)

Jo..? Bare kom du...Men du var selvsagt ikke seriøs, neh, det anade meg.(pingle) :-) Men takk snille!

Annonse

Gjest siv-katrin

Hei på deg siv-katrin

Flyseskapet Norwegian selger veldig billige flybilletter.. Jeg søkte på t/r Sola/Gardermoen og fikk en pris på 578,- t/r...

Det er vel ikke så ille..

Bestiller du nå kan du sikkert få den prisen!

Lykke til! :-)

Snakk om å være en solstråle, da! :-)) TAKK, DET tipset likte jeg hittill best av alle! Norwegian har jeg ikke en gang tenkt på. Tusen takk! Kun tenkt SAS og Braathens, jeg!

Takker igen!

Gjest siv-katrin

Hvis du/dere ikke har barn går det kanskje an å haike... Men er kanskje ikke noe å basere seg på.

Få en venn til å kjøre dere ned mot at han får låne bilen mens dere er borte, eller tilby 500,-... Halve prisen av fly i alle fall...!

Tja, kanskje det? :-) Fint tips, men er jeg litt rar eller blir det ikke egentlig like dyrt som fly å tilby 500 kroner for å bli kjørt..pluss betaling av bensin? Øh.

Snill var du som svarte uansett!!

Gjest sol-stråleren

Snakk om å være en solstråle, da! :-)) TAKK, DET tipset likte jeg hittill best av alle! Norwegian har jeg ikke en gang tenkt på. Tusen takk! Kun tenkt SAS og Braathens, jeg!

Takker igen!

Hehe.. Bare hyggelig å kunne hjelpe!!

Jeg håper at flere får øynene opp for dette selskapet og begynner å fly mer.. Slik at Braathens og SAS kan få litt konkurranse på priser...

Ha en fin ferie!

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...