Soria Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Tele 2-reklamen! "Big Bill's sucks, small Bill's don't" Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne Hater de reklamene 0 Siter
vrimmel Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Gule Sider, og FINN.NO!! Grøsss...... helt enig!!.. Gulesider og finn.no 0 Siter
moi Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Dårlege utanlandske reklamefilmar som er dubba til norsk... "Hei, vil du prøve en Riesen?" Helt enig! Og hadde du som mann stilt deg opp på gaten og begynt å legge ut om hvor deilig denne sjokoladen smakte på en så affektert måte, hadde du garantert blitt stemplet som homo. 0 Siter
Anki Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Tele 2-reklamen! "Big Bill's sucks, small Bill's don't" Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne hehe - de reklamene syns jeg er de kuuleste som blir sendt på TV jeg da 0 Siter
Anki Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Den kvalmeste er melkereklamen, den med hun ufyselige bestemora som blir gretten på barnebarnet - drar bollene til seg, når ungen har drukket opp melken. Blæ. hehe - den syns jeg er artig jeg. Eller - syntes i hvert fall til å begynne med 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Den for luftfrisker på badet er fæl.. Og mange for frokostblandinger( spesielt en, men jeg har glemt navnet).. Er ikke så glad i "søte" unger som lirer av seg kvalme ting.. Riesen reklamen er så dårlig at den nesten blir morsom.. Joker er også en vinner "de smarte sparer tid og penger".. Nemlig.. De handler ikke på Joker..Og særlig ikke på søndag.. Reklame for bind&tampax tar også gjerne hardt i.. 0 Siter
Gjest Kvalmt Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 All den idiotiske bind og tampongreklamen, grøss og gru!OG,en reklame jeg så på TvNorge en gang, en liten unge som ler og leker med en vibrerende DILDO("På tide og rydde?-reklamen"), fy faen så smakløst,helt bak mål! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.