Gå til innhold

Hvilken reklame synes d_u er mest irriterende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlege utanlandske reklamefilmar som er dubba til norsk...

"Hei, vil du prøve en Riesen?"

Helt enig! Og hadde du som mann stilt deg opp på gaten og begynt å legge ut om hvor deilig denne sjokoladen smakte på en så affektert måte, hadde du garantert blitt stemplet som homo.

Tele 2-reklamen!

"Big Bill's sucks, small Bill's don't"

Kommer aldri til å bli Tele2-kunde, ene og alene pga den reklamen som må være noe av det dårligste som er laget...iallefall i mine øyne :)

hehe - de reklamene syns jeg er de kuuleste som blir sendt på TV jeg da :)

Annonse

laguna1365380434

Den for luftfrisker på badet er fæl..

Og mange for frokostblandinger( spesielt en, men jeg har glemt navnet).. Er ikke så glad i "søte" unger som lirer av seg kvalme ting..

Riesen reklamen er så dårlig at den nesten blir morsom..

Joker er også en vinner "de smarte sparer tid og penger".. Nemlig.. De handler ikke på Joker..Og særlig ikke på søndag..

Reklame for bind&tampax tar også gjerne hardt i..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...