Gå til innhold

Fjerning av hår m Laser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hmmmmmmm

Nei, du må ha fire-fem behandlinger ihvertfall.

Betyr det at hvis en foreks skal fjerne håret på leggene så betaler man i underkant av fem tusen en gang eller pr gang?

Dessuten, er det vondt?

Og sist men ikke minst holder det for altid?

Har du gjort det selv, eller kjenner du noen som har gjort det?

Betyr det at hvis en foreks skal fjerne håret på leggene så betaler man i underkant av fem tusen en gang eller pr gang?

Dessuten, er det vondt?

Og sist men ikke minst holder det for altid?

Har du gjort det selv, eller kjenner du noen som har gjort det?

Du betaler pr. gang. Hvor vondt det gjør, kommer an på hvor på kroppen det er. Armhulene er visst verst.

Er igang med bikinilinjen selv, jeg kunne jo ikke gå på stranden mer. De to første behandlingene kostet 1350 kroner, deretter er det halv pris.

Det kjennes, men ikke verre enn at jeg tåler det. Resultatet etter tre behandlinger er utmerket, jeg ser frem til badesesongen. Vet enda ikke hvor lenge det holder, men jeg skal ikke tilbake for behandling nummer fire før til neste vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...