Gå til innhold

Drikker du/dere på 17. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pleid å sitte på et eller annen utepils-sted fra ølserveringa åpner til sola går ned, for så å stikke et sted å grille og så dra ut etterpå.

I år skippes nok utepilsen og jeg drar rett på en grillfest ved lunsjtider.

Ja, pleier å bli småfull.

(Til gjengjeld har jeg aldri drukket på 16 mai. Det er 17. som er dagen for fyll).

Skrevet

Drikker ikke 17 mai.. Den dagen er barnas dag..

Synes forresten ikke 17 mai er det samme lenger etter at jeg flyttet til byen..

Toget går mye tidligere og aktivitetene på skolen er mye dårligere enn da jeg var lita.. Pluss at kl to er de også ferdige..

Lang dag igjen for oppspilte barn ennå da, men har planene klare for resten av dagen også..

:o)

Jeg bor på en liten plass og her har de ingen aktiviteter til barna bortsett fra barnetog og kino. Synes det er forferdelig dårlig.

Gjest Høyt og lavt
Skrevet

En likør til kaffen og kaka er godt.

Og et glass hvitvin på kvelden. For å markere at det er noe spesielt med denne dagen. Men så er det slutt.

Vi har tenåringer.

Før vi fikk barn ble det litt øl ute iløpet av dagen, men vi har aldri pleid å feste på kvelden 17.mai.

Skrevet

Tanken har aldri slått meg - det har vært så mange andre ting den dagen ....

Skrevet

Nei, jeg drikker ikke på 17. mai. Men ser ikke noe galt i å ta seg en øl eller et glass vin til maten da.

Skrevet

og ja, jeg har barn. En sønn på 8 år :)

På den annen side har jeg aldri pleid å drikke på 17. mai - ikke før jeg fikk sønnen min heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...