Gå til innhold

Det her så ikke mye godt ut.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...da er det vel bare å vente på at noen idioter begynner å splitte kjønnsorganet sitt og da...?

(Og de jenter som leser her, kan bytte ut kjønnsorgan med klitoris)

Jeg har sett groteske bilder av enkelte køller på nettet, så det er nok ikke lenge før vi ser det også.

For øvrig så jeg også et bilde av en fyr som hadde splitta ansiktet sitt. Laget smilehull hele veien opp til ørene, og så hadde han en ring på hver side, nede ved munnen, for å holde kinnene nogenlunde samlet.

Dette splittegreine er jo komplett galskap.

Jeg har sett groteske bilder av enkelte køller på nettet, så det er nok ikke lenge før vi ser det også.

For øvrig så jeg også et bilde av en fyr som hadde splitta ansiktet sitt. Laget smilehull hele veien opp til ørene, og så hadde han en ring på hver side, nede ved munnen, for å holde kinnene nogenlunde samlet.

Heheh....han var sikkert morsom å se på...*flirer*

Går det bra?

Går det bra?

Vel... han så ikke videre sjarermende ut, men hva vet jeg...

Joa, går bra. Fri i syv dager nå og har derfor sovet lite i dag for å finne igjen døgnrytmen! Sitter her og sørger for at øynene holdes oppe fram til jeg stikker og trener etterpå. Pleier å våkne bra da! :)

Gjest En på sidelinjen

Går det bra?

Fryktelig å' du er opptatt av hva SDD gjør??!!

Er du sjalu på hans hekkeprosjekt? Er du hypp på'n igjen, og skal lokk'n ut på samme umoralske greie dere drev med tidligere?

Annonse

Er du sjalu på hans hekkeprosjekt? Er du hypp på'n igjen, og skal lokk'n ut på samme umoralske greie dere drev med tidligere?

Fryktelig å' du er opptatt av hva yellow gjør??!!

Er du sjalu på henne? Er du hypp på SDD, og redd for at hun skal ta'n fra deg?

:o)

Gjest En på sidelinjenmusikeren

Fryktelig å' du er opptatt av hva yellow gjør??!!

Er du sjalu på henne? Er du hypp på SDD, og redd for at hun skal ta'n fra deg?

:o)

Er du sjalu på henne?

JA!

Er du hypp på SDD, og redd for at hun skal ta'n fra deg?

JA!

Gjest f.eks.

De groteske bildene må du legge ut en link til, andre vil sikkert se elendigheten også :x

Enig, ser helt for jævlig ut.Hvordan kan noen få seg til og vansire seg sånn?Jeg kan aldri tro at dette blir en UTBREDT trend sånn som noen påstår!

I enkelte subkulturer kommer en til å se dette.

Er ikke lenge siden piercing i tunga var vågalt.. Nå har annenhver person det.

Annonse

ja ja og ja......eller var det nei nei og ja....eller nei nei og nei...eller......ja nei og ja...

:-)

laguna1365380434

Kjempe stygt.. ugh..

Hva folk gjør for å være interessante.. Minner meg på den trenden med å amputere lillefingeren(eller deler av den) for noen år tilbake..

Den fløy aldri, gjorde den?

Kan ikke se for meg at dette heller blir trendy blandt det brede lag.. Men man skal selvfølgelig aldri si aldri..:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...