Gå til innhold

Det her så ikke mye godt ut.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det det med tunga? Det klarer jeg ikke se eller høre om... blir kvalm. Hadde sikkert besvimt eller spydd hadde jeg sett det i virkeligheten! Forferdelig!! Kan ikke forstå at noen gjør det, sykt.

Ja, det med tunga.

Jeg fikk grøssninger når jeg så det og det er ikke ofte jeg får det.

Folk er gale.

hare1365380455

Ja, det med tunga.

Jeg fikk grøssninger når jeg så det og det er ikke ofte jeg får det.

Folk er gale.

Så det kort utenpå en avis på nettet; liker ikke når man får noe så ekkelt slengt i trynet! Tenk på små som ser det.. Håper de tåler å se mer enn meg, bildet gir meg mareritt. Lukket øynene en gang en mann som hadde horn (som djevelen) i hodet kom på tv.. sykt.

Annonse

Ææææsj! Samme hvor kjekk og snill og grei en fyr er så hadde jeg betakket meg om han hadde gjort noe sånt med tunga si. Makan til turn-off og ekkelt! *Grøss*

Spørsmålet er hvordan oralsexen blir med "dobbeltunge"? Må da bli bra for damene dette her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...