soleil Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Skal på biblioteket og skrive ut noe og har masse linker.. istendefor å skrive ned på et ark, så tenker jeg å maile linkene? Går det an? I så fall hvordan går jeg fram? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Ja.. Høyreklikk på linken, da får du muligheten "send til".. Velg deretter e-post mottager.. Min velger da automatisk å sende fra min hotmail adresse, men jeg vet ikke om dette er nødvendig eller om det er jeg som er ei kløne..) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Viss du skal ha linkene på en e- mail adresse som du selv eier , er det vel bare å skrive en kladd inne i din egen e-post konto? Viss du skal sende de fra en e-post konto til en annen, er det bare å høyreklikke på linken og kopiere den inn i en mail. Eller du kan gjøre som laguna sier. Men duh soleil, kopierer jo drøssevis av linker du som du limer inn her på dol. Så dette må du da vel kunne? :-) mvh 0 Siter
Vincent Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Åpne favoritter -> Fil -> eksporter favoritter. Den sender du som vedlegg. Du kan importere favoritter på samme måte. Favoritter ->Fil -> Importer 0 Siter
soleil Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Skrevet 15. mai 2003 Viss du skal ha linkene på en e- mail adresse som du selv eier , er det vel bare å skrive en kladd inne i din egen e-post konto? Viss du skal sende de fra en e-post konto til en annen, er det bare å høyreklikke på linken og kopiere den inn i en mail. Eller du kan gjøre som laguna sier. Men duh soleil, kopierer jo drøssevis av linker du som du limer inn her på dol. Så dette må du da vel kunne? :-) mvh Nei, dette kunne jeg ikke gitt! Men nå kan jeg! Takk for hjelpa alle sammen :-) (Nå skal jeg begynne å sende med alle mine favoritt-sider i nye innlegg) 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Nei, dette kunne jeg ikke gitt! Men nå kan jeg! Takk for hjelpa alle sammen :-) (Nå skal jeg begynne å sende med alle mine favoritt-sider i nye innlegg) hyggelig, La vi få se dem vi også da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.