Gå til innhold

Går det an å maile "favoritter"? (linker til websider)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Ja.. Høyreklikk på linken, da får du muligheten "send til".. Velg deretter e-post mottager..

Min velger da automatisk å sende fra min hotmail adresse, men jeg vet ikke om dette er nødvendig eller om det er jeg som er ei kløne..:o)

Viss du skal ha linkene på en e- mail adresse som du selv eier , er det vel bare å skrive en kladd inne i din egen e-post konto?

Viss du skal sende de fra en e-post konto til en annen, er det bare å høyreklikke på linken og kopiere den inn i en mail. Eller du kan gjøre som laguna sier.

Men duh soleil, kopierer jo drøssevis av linker du som du limer inn her på dol. Så dette må du da vel kunne? :-)

mvh

Viss du skal ha linkene på en e- mail adresse som du selv eier , er det vel bare å skrive en kladd inne i din egen e-post konto?

Viss du skal sende de fra en e-post konto til en annen, er det bare å høyreklikke på linken og kopiere den inn i en mail. Eller du kan gjøre som laguna sier.

Men duh soleil, kopierer jo drøssevis av linker du som du limer inn her på dol. Så dette må du da vel kunne? :-)

mvh

Nei, dette kunne jeg ikke gitt!

Men nå kan jeg!

Takk for hjelpa alle sammen :-)

(Nå skal jeg begynne å sende med alle mine favoritt-sider i nye innlegg)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...