Gå til innhold

Hvilke dolere passer sammen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• shandy

5

• flisa

4

• Ulv I Faarikaal

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

laguna1365380434

SDD og laguna. Selvopptatte folk.

Soleil og bassisten. De høres snille ut..

Resten kan passe!

Døh.. Atte det var? Selvopptatt jeg? Ikke snakk om..;o)

forøvrig er sikkert SDD en hyggelig kar han, men jeg er altså ørbittelitt fornærmet for omtalen her..

Døh.. Atte det var? Selvopptatt jeg? Ikke snakk om..;o)

forøvrig er sikkert SDD en hyggelig kar han, men jeg er altså ørbittelitt fornærmet for omtalen her..

Det burde du være! Det å bli satt i bås med meg må tross alt være noe av det verste man kan oppleve her på dol! :)

Nå stikker jeg!

laguna1365380434

Det burde du være! Det å bli satt i bås med meg må tross alt være noe av det verste man kan oppleve her på dol! :)

Nå stikker jeg!

*LOL* Vel, jeg overlever det nok..

Dette har nok rot i en eller annen slanketråd, og jeg tror jeg vet hvilken..:o)

Jeg passer nok ikke sammen med noen herfra. Det er jeg altfor sær til.

Egentlig et mirakel at jeg har funnet en som var villig til å gifte seg med meg. En venninne sa til meg da vi var fjorten år;"Hvis du blir gift noen gang, så tror jeg du blir det sist av oss alle i gjengen...."

*host*

Vel, vel, berta sa bare det hun trodde. Vi er bestevenninner fremdeles, over tjue år senere:-)

Vet bare hvem du er ut fra ting du har skrevet her på Dol.

Jeg er en pen og trivelig kar :-)

... og jeg som var skråsikker på at du var ei sur bitch... hehe, dårlig vurderingsevne... ikke første gang...langt derifra... hm...

Pen og trivelig, sa du? Interessant :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...