Gjest Bare på gøy.. Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Hvis en skal være barnslige. Jeg ser ikke bort i fra at det kunne vært kjemi mellom for eksempel: conan - zirine..? SierDuDet - soleil? Ulv i faarikaal - dorthe? Sør - selje? Grip - favn? Hvilke tror du kunne funnet tonen? 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Har du hørt uttrykket; like barn leker best...alene? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg er ingen moder Theresa, og det vet Dorthe veldig godt. Men jeg så en ingefærrot som lignet henne, moder Theresa altså. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg er ingen moder Theresa, og det vet Dorthe veldig godt. Men jeg så en ingefærrot som lignet henne, moder Theresa altså. Nå trodde jeg du mente at jeg så ut som en ingerfærrot (. Og jeg som er så ung og blond. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Nå trodde jeg du mente at jeg så ut som en ingerfærrot (. Og jeg som er så ung og blond. Nei, det var ingefærrota som ligna på henne, ikke omvendt. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Det måtte bli favn og sør, definitivt. SDD og soleil har for ulikt verdisyn så det går ikke. Kanskje en lørdagskveld i senga men thats it. 0 Siter
favn Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Det måtte bli favn og sør, definitivt. SDD og soleil har for ulikt verdisyn så det går ikke. Kanskje en lørdagskveld i senga men thats it. Definitivt? Såpass altså. Hvorfor det? 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Definitivt? Såpass altså. Hvorfor det? Bare et inntrykk jeg har, like overbevisende begge to :-) 0 Siter
favn Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Bare et inntrykk jeg har, like overbevisende begge to :-) Mulig du vet hvem jeg er, skjønt jeg tviler. Dessverre har jeg ikke hatt den 'glede' å møte deg før nå. Vel... 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Mulig du vet hvem jeg er, skjønt jeg tviler. Dessverre har jeg ikke hatt den 'glede' å møte deg før nå. Vel... Vet bare hvem du er ut fra ting du har skrevet her på Dol. Jeg er en pen og trivelig kar :-) 0 Siter
Gjest ikke undertegnet. Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 SDD og laguna. Selvopptatte folk. Soleil og bassisten. De høres snille ut.. Resten kan passe! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 SDD og laguna. Selvopptatte folk. Soleil og bassisten. De høres snille ut.. Resten kan passe! Stygt å sammenligne laguna med ondskapsfulle meg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 SDD og laguna. Selvopptatte folk. Soleil og bassisten. De høres snille ut.. Resten kan passe! Døh.. Atte det var? Selvopptatt jeg? Ikke snakk om..;o) forøvrig er sikkert SDD en hyggelig kar han, men jeg er altså ørbittelitt fornærmet for omtalen her.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Døh.. Atte det var? Selvopptatt jeg? Ikke snakk om..;o) forøvrig er sikkert SDD en hyggelig kar han, men jeg er altså ørbittelitt fornærmet for omtalen her.. Det burde du være! Det å bli satt i bås med meg må tross alt være noe av det verste man kan oppleve her på dol! Nå stikker jeg! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Det burde du være! Det å bli satt i bås med meg må tross alt være noe av det verste man kan oppleve her på dol! Nå stikker jeg! *LOL* Vel, jeg overlever det nok.. Dette har nok rot i en eller annen slanketråd, og jeg tror jeg vet hvilken..) 0 Siter
molli Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg passer nok ikke sammen med noen herfra. Det er jeg altfor sær til. Egentlig et mirakel at jeg har funnet en som var villig til å gifte seg med meg. En venninne sa til meg da vi var fjorten år;"Hvis du blir gift noen gang, så tror jeg du blir det sist av oss alle i gjengen...." *host* Vel, vel, berta sa bare det hun trodde. Vi er bestevenninner fremdeles, over tjue år senere:-) 0 Siter
favn Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Vet bare hvem du er ut fra ting du har skrevet her på Dol. Jeg er en pen og trivelig kar :-) ... og jeg som var skråsikker på at du var ei sur bitch... hehe, dårlig vurderingsevne... ikke første gang...langt derifra... hm... Pen og trivelig, sa du? Interessant :-) 0 Siter
favn Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 SDD og laguna. Selvopptatte folk. Soleil og bassisten. De høres snille ut.. Resten kan passe! Herr / fru ikke undertegnet! Mangler du folkeskikk? Slenge tull og gjemme seg sånn. Men pass deg, vi finner ut hvem du er før du vet ordet av det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Herr / fru ikke undertegnet! Mangler du folkeskikk? Slenge tull og gjemme seg sånn. Men pass deg, vi finner ut hvem du er før du vet ordet av det. Ja, har du hørt på maken..? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.