Gå til innhold

Hvilke dolere passer sammen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• shandy

5

• flisa

4

• Ulv I Faarikaal

4

Mest aktive i denne tråden

"conan - zirine..?"

Aldri i verden. Han er for skarp/smart, og hun for dominant. Et helvetes rabalder etter kort tid.Hun må ha noe mer tøffelaktig, som Altman ;)

"SierDuDet - soleil?"

SierDuDet og tigertrollet. Like kåte begge to :)

"Ulv i faarikaal - dorthe?"

Tja kanskje, men hva med Ulv og Babette. Han tenker og hun prater.....

"Sør - selje?"

Sør og flisa, hun er vel den eneste som hadde greid å holde ut. (under tvil)

"Grip - favn?"

Nei, Grip må ha noen på sitt nivå, eller noen som er helt tråkka på. Midt imellom duger ikke til noe for han - tror jeg.

Hvilke tror du kunne funnet tonen?

Laguna og Nick

Molli og Magnus

Petter Smart og Tanya

F.eks.......

"conan - zirine..?"

Aldri i verden. Han er for skarp/smart, og hun for dominant. Et helvetes rabalder etter kort tid.Hun må ha noe mer tøffelaktig, som Altman ;)

"SierDuDet - soleil?"

"Sør - selje?"

"Grip - favn?"

Nei, Grip må ha noen på sitt nivå, eller noen som er helt tråkka på. Midt imellom duger ikke til noe for han - tror jeg.

Laguna og Nick

Molli og Magnus

Petter Smart og Tanya

F.eks.......

Du er misunnelig fordi ingen husket på deg. Og fordi du ikke har injurierende kraft kan jeg le av forsøkene dine på å få oppmerksomhet.

Men hvis man tenker seg om, hvem vil i grunnen 'koble deg' med noen som helst? Av alle merkverdige nick og alle de innlegg jeg har lest gjennom min tid på Dol er du, shandy, den eneste som har vært direkte ond mot ulykkelige dolere.

"conan - zirine..?"

"SierDuDet - soleil?"

"Sør - selje?"

"Grip - favn?"

Laguna og Nick

Molli og Magnus

Petter Smart og Tanya

F.eks.......

hihi!

Det hadde (heller) ikke vært kjedelig. Sør og jeg kunne nok ha diskutert mye og mangt ja.

Annonse

conan - zirine..?

nei - conan skal ha Spirea ( i fantasien)

SierDuDet - soleil?

Tja - hvem vet? - tror SDD kan passe med mange jeg.

Ulv i faarikaal - dorthe?

vet ikke

Sør - selje?

Grip - favn?

Absolutt ikke :-) Grip skal ha Naiv, han, -for jeg er opptatt! *s*

Du er misunnelig fordi ingen husket på deg. Og fordi du ikke har injurierende kraft kan jeg le av forsøkene dine på å få oppmerksomhet.

Men hvis man tenker seg om, hvem vil i grunnen 'koble deg' med noen som helst? Av alle merkverdige nick og alle de innlegg jeg har lest gjennom min tid på Dol er du, shandy, den eneste som har vært direkte ond mot ulykkelige dolere.

Svadainnlegg fra ei alltid like gretten favn.

Er det rart jeg forbinder nicket ditt med ei pottesur rødstrømpe.

Annonse

conan - zirine..?

nei - conan skal ha Spirea ( i fantasien)

SierDuDet - soleil?

Tja - hvem vet? - tror SDD kan passe med mange jeg.

Ulv i faarikaal - dorthe?

vet ikke

Sør - selje?

Grip - favn?

Absolutt ikke :-) Grip skal ha Naiv, han, -for jeg er opptatt! *s*

Hehe. Ja, jeg og Grip hadde det hett en kort periode. :-)

Hehe. Ja, jeg og Grip hadde det hett en kort periode. :-)

Joda, naiv...det går litt i rykk og napp. Men vi er jo sjelefrender og trenger ikke snakke så mye om det :-)

Og du flisa, likeså. Vårt platoniske dol-forhold er manifest og evigvarende :-))

Ellers driver jeg og egler meg innpå favn en smule. Mye (ganske mye faktisk) tyder på at også dette forblir en platonisk greie.

:-)

Joda, naiv...det går litt i rykk og napp. Men vi er jo sjelefrender og trenger ikke snakke så mye om det :-)

Og du flisa, likeså. Vårt platoniske dol-forhold er manifest og evigvarende :-))

Ellers driver jeg og egler meg innpå favn en smule. Mye (ganske mye faktisk) tyder på at også dette forblir en platonisk greie.

Platonisk mæ i ræva! :-)

Enkelte vet ikke sitt eget beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...