Gå til innhold

Hvilke dolere passer sammen?

Anbefalte innlegg

Joda, naiv...det går litt i rykk og napp. Men vi er jo sjelefrender og trenger ikke snakke så mye om det :-)

Og du flisa, likeså. Vårt platoniske dol-forhold er manifest og evigvarende :-))

Ellers driver jeg og egler meg innpå favn en smule. Mye (ganske mye faktisk) tyder på at også dette forblir en platonisk greie.

:-)

Jeg følger med deg her fra sidelinjen. :-)

Nei, vi behøver ikke å si så mye mer.

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

11

• shandy

5

• flisa

4

• Ulv I Faarikaal

4

Mest aktive i denne tråden

Svadainnlegg fra ei alltid like gretten favn.

Er det rart jeg forbinder nicket ditt med ei pottesur rødstrømpe.

Du trygler om det... her er mitt bilde av deg:

Høy, skinnmager, beinete ræv, magre posepupper, høyt tuppert hår i farge 'østtysk gatehore', hardt ansikt, _mye_ svart sminke, barbierosa og skimrende leppestift i etpar for tykke lag, rosa overdel, leopardmønstret trikot som er dratt godt oppi, høyhælte og skjevgåtte sko. Ingen veske, kun bærepose fra Nille. Og så stemmen da... kvekkende.

Høy, skinnmager, beinete ræv, magre posepupper, høyt tuppert hår i farge 'østtysk gatehore', hardt ansikt, _mye_ svart sminke, barbierosa og skimrende leppestift i etpar for tykke lag, rosa overdel, leopardmønstret trikot som er dratt godt oppi, høyhælte og skjevgåtte sko. Ingen veske, kun bærepose fra Nille. Og så stemmen da... kvekkende.

Jeg så "A requiem for a dream" her om dagen. Den beskrivelsen passer på hu dama i den filmen.. Slik hu var på slutten..

ugh

Bra film, da.

Gapskratter.

Den beskrivelsen stemmer overhode ikke, og takk og pris for det.

Annonse

Gjest max p

Har sett shandy jeg, og det du skriver var langt fra sannheten.

Hun er faktisk pen som få ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...