naiv Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Joda, naiv...det går litt i rykk og napp. Men vi er jo sjelefrender og trenger ikke snakke så mye om det :-) Og du flisa, likeså. Vårt platoniske dol-forhold er manifest og evigvarende :-)) Ellers driver jeg og egler meg innpå favn en smule. Mye (ganske mye faktisk) tyder på at også dette forblir en platonisk greie. :-) Jeg følger med deg her fra sidelinjen. :-) Nei, vi behøver ikke å si så mye mer. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Svadainnlegg fra ei alltid like gretten favn. Er det rart jeg forbinder nicket ditt med ei pottesur rødstrømpe. Som jeg sa, _jeg_ ler av deg. Men at du mobber ulykkelige mennesker er rått. 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Svadainnlegg fra ei alltid like gretten favn. Er det rart jeg forbinder nicket ditt med ei pottesur rødstrømpe. Du trygler om det... her er mitt bilde av deg: Høy, skinnmager, beinete ræv, magre posepupper, høyt tuppert hår i farge 'østtysk gatehore', hardt ansikt, _mye_ svart sminke, barbierosa og skimrende leppestift i etpar for tykke lag, rosa overdel, leopardmønstret trikot som er dratt godt oppi, høyhælte og skjevgåtte sko. Ingen veske, kun bærepose fra Nille. Og så stemmen da... kvekkende. 0 Siter
soleil Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Du trygler om det... her er mitt bilde av deg: Høy, skinnmager, beinete ræv, magre posepupper, høyt tuppert hår i farge 'østtysk gatehore', hardt ansikt, _mye_ svart sminke, barbierosa og skimrende leppestift i etpar for tykke lag, rosa overdel, leopardmønstret trikot som er dratt godt oppi, høyhælte og skjevgåtte sko. Ingen veske, kun bærepose fra Nille. Og så stemmen da... kvekkende. Jeg så "A requiem for a dream" her om dagen. Den beskrivelsen passer på hu dama i den filmen.. Slik hu var på slutten.. ugh Bra film, da. 0 Siter
shandy Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Du trygler om det... her er mitt bilde av deg: Høy, skinnmager, beinete ræv, magre posepupper, høyt tuppert hår i farge 'østtysk gatehore', hardt ansikt, _mye_ svart sminke, barbierosa og skimrende leppestift i etpar for tykke lag, rosa overdel, leopardmønstret trikot som er dratt godt oppi, høyhælte og skjevgåtte sko. Ingen veske, kun bærepose fra Nille. Og så stemmen da... kvekkende. Gapskratter. Den beskrivelsen stemmer overhode ikke, og takk og pris for det. 0 Siter
shandy Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Som jeg sa, _jeg_ ler av deg. Men at du mobber ulykkelige mennesker er rått. Hvem er det som er ond sa du. Du gjør i det minste et desperat forsøk på å fornærme meg. Du lykkes ikke. 0 Siter
Gjest max p Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Du trygler om det... her er mitt bilde av deg: Høy, skinnmager, beinete ræv, magre posepupper, høyt tuppert hår i farge 'østtysk gatehore', hardt ansikt, _mye_ svart sminke, barbierosa og skimrende leppestift i etpar for tykke lag, rosa overdel, leopardmønstret trikot som er dratt godt oppi, høyhælte og skjevgåtte sko. Ingen veske, kun bærepose fra Nille. Og så stemmen da... kvekkende. Har sett shandy jeg, og det du skriver var langt fra sannheten. Hun er faktisk pen som få ;-) 0 Siter
favn Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Gapskratter. Den beskrivelsen stemmer overhode ikke, og takk og pris for det. Men du følte ganske sterkt at du måtte 'dementere'? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Ah, dersom det er slik det er, så får dette vera det siste innlegget mitt her! Hadet folkens, det var gøy så lenge det varte! :-) Veid og funnet for lett/femi ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.