Gjest nå vet jeg sannelig ikke lengre Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg har lest litt overfladisk om personlighetsforstyrrelser, og jo mere jeg leser, jo mere forstyrret blir jeg. Samma søren hva jeg leser så stemmer det da på et vis. Jeg trodde jeg var normal jeg? Men dengang ei. Flere enn meg i samme bås? 0 Siter
Gjest alle som en Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Alle vil kjenne seg igjen i beskrivelsen av forskjellige personlighetsforstyrrelser. Alle har vi jo de kriteriene i oss. Men det blir først en personlighetsforstyrrelse (diagnose) når det blir en så stor belastning for en selv eller omgivelsene at man må søke hjelp fra helsevesenet. 0 Siter
Soria Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Personlighetsforstyrrelser er vel bare for mye av normale personlighetstrekk. Altså kan alle kjenne seg igjen i noe. (tror jeg 0 Siter
Gjest Nattatatta Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Alle har NOE som stemmer, men en må ha plager med så og så mange av de nevnte punkter før en kan sette en diagnose. Og en diagnose er ikke sikker da heller. Det er forskjell på hvor kraftige 'symptomene' er også, selv om en har alle. En som har få, men kraftige trekk, kan være mer personlighetsforstyrret en en som har treff på nesten alle, men i mildere grad. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.