Gå til innhold

FU:Hva hører dere mest på for tiden?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Har endelig fått øynene skikkelig opp for en plate jeg kjøpte for en tid siden.. Dixie chicks ruler!

Så jeg spiller travelin` soldier om og om igjen.. Fin!

Og når man var inne i countrymoduset fant jeg likegreit frem Copperhead road også.. kul skive..

Og jeg har jeg akkurat kjøpt inn den siste med turboneger sin siste, den blir også mye spilt..

Hva hører dere på for tiden..? Hva er topp 3, på heavy rotation? :o)

Fortsetter under...

laguna1365380434

"Feel" med Robbie Williams. Den og "Angel" blir jeg ikke lei:-)

Jadda, jeg vet jeg er for gammel til sånt boyband-søl, men jeg synes de er sååå fine! :-)

Jeg synes også "feel" er fin..Jeg ble veldig overraket når jeg oppdaget det..:o)

Jeg synes også "feel" er fin..Jeg ble veldig overraket når jeg oppdaget det..:o)

De 10 andre sangene på Escapology cd-en til Robbie Williams er minst like gode!!!

Jeg hører forøvrig på alt om dagen... Knutsen og ludvigsen, Idol-sanger, Nightwish, Roxette, DDE, Eminem, Frank Sinatra, Kate Bush, Luxus Leverpostei, Me first and the gimmie gimmies, Pennywise...

Annonse

laguna1365380434

De 10 andre sangene på Escapology cd-en til Robbie Williams er minst like gode!!!

Jeg hører forøvrig på alt om dagen... Knutsen og ludvigsen, Idol-sanger, Nightwish, Roxette, DDE, Eminem, Frank Sinatra, Kate Bush, Luxus Leverpostei, Me first and the gimmie gimmies, Pennywise...

Jeg hang meg opp i den ene..! Ble litt forundret, for jeg pleier ikke å låne så mye øre til genren..

Av det du nevnte hører jeg ikke på så mye, men jeg er barnslig svak for Eminem.. Og liker marshall mathers skiva best..:o)

Annonse

Gjest IngenLurerDenneGutten

U2, Simple Minds og Duran Duran.

Podens favoritt er Bertine Zetlitz, så jeg må pent høre på henne også!

Datter hørte på ei ful gruppe for lenge sia, Mutley Crew (aner ikke hvordan det skrives), grumme greier, håper alle er daue:-) Savatage husker jeg også - men de var bra. Lp ligger her hjemme enda, og det hender at jeg setter den på.

laguna1365380434

U2, Simple Minds og Duran Duran.

Podens favoritt er Bertine Zetlitz, så jeg må pent høre på henne også!

Poden kunne vel valgt verre ting?

Det må vel være hovedulempen med unger, at de på et eller annet punkt begynner å få tak i egen musikk.. "Rosa helikopter" og sånt..:o)

Hører Matti Røssland på Lokalsendingen i Bergen nesten hver frukost (skal tro han har inngått en avtale med radioen?). Sangene er ok, men jeg likte vel Stjålen Båt bedre.

Spiller jeg CD'er kan det være Patsy Cline, Johannes Kleppevik, Hillbillies, Di Derre, Buck Owens eller broren min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...