Gå til innhold

FU: Hvem irriterer deg mest på DOL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Zirine

17

• Line

10

• Ulv I Faarikaal

8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Alle irriterer seg mest over SDD, men ingen tørr å si det for han skriver så mye her. Stort sett tull, men likevell, han skriver.

Jasså, alle irriterer seg over SDD?! Ikke jeg iallefall.

Han har mot til å stå for sine meninger. Han undertegner med sitt vanlige nick. Han er morsom og underholdende. Han er koselig og grei.

Hva er så_du_?

hare1365380455

Jasså, alle irriterer seg over SDD?! Ikke jeg iallefall.

Han har mot til å stå for sine meninger. Han undertegner med sitt vanlige nick. Han er morsom og underholdende. Han er koselig og grei.

Hva er så_du_?

Jeg liker SDD! Han har gitt meg gode råd, samt kritikk..

Jeg ble faktisk veldig nysgjerrig.. hint? :o)

Jeg er vel ikke akkurat et hintemenneske .....

SDD har jeg skrevet om i et tidligere innlegg. En idiot av en fyr, hvor innlegg om seg selv begynner å nå parodiske høyder i tillegg til at han har et alfor stort ego i forhold til hjerne. MEN - han er nok den idioten jeg liker best :) Fordi han er flink til å skrive og fordi han innimellom har selvironi. Så SDD kan jeg forholde meg til - og le av, selv om han irriterer meg :)

Sør - kronidioten på dol. Så blottet for evne til å ta selvkritikk og en total manglende evne til å se ting fra andre vinkler enn hva han selv presenterer. Han er og blir sannheten - tror han. En nåtidens messias i egne øyne. Selvgode folk som tror de sitter på sannheten og ikke på noe stadie utviser ydmykhet i forhold til egen kunnskap eller evne til å diskutere, irriterer meg. Men hovedsaklig irriterer han meg, fordi han ødelegger alle potensielt gode diskusjoner på dol. Det sekundet sør, med sin debatteknikk, kommer inn, er diskusjonen ødelagt.

Mr. Kahn fordi han er psykopat. Eneste formidlende omstendighet med han er at det er jo synd på folk som er syke.

musikeren fordi han er en falsk jævel som forsøker å fremstille seg selv som den tolerante, den snille og den generøse, men som er fullt klar over at det er en rolle han har tatt - fordi han vet den er god.. Et typisk eksempel på en fyr som sier en ting - fordi han vet det er sympatiske egenskaper å ha - men gjør det helt motsatte når det kommer til praksis. Jeg forakter han og det han står for.

Ellers går det greit :)

Jeg liker SDD! Han har gitt meg gode råd, samt kritikk..

Jeg har tilfeldigvis kommet i diskusjoner med SDD flere ganger i det siste.

Nå er jo jeg mye penere og smartere enn ham. Men han lager jo litt diskusjoner, og det liker jeg. Så han kan ikke være så aller verst.

SDD har jeg skrevet om i et tidligere innlegg. En idiot av en fyr, hvor innlegg om seg selv begynner å nå parodiske høyder i tillegg til at han har et alfor stort ego i forhold til hjerne. MEN - han er nok den idioten jeg liker best :) Fordi han er flink til å skrive og fordi han innimellom har selvironi. Så SDD kan jeg forholde meg til - og le av, selv om han irriterer meg :)

Sør - kronidioten på dol. Så blottet for evne til å ta selvkritikk og en total manglende evne til å se ting fra andre vinkler enn hva han selv presenterer. Han er og blir sannheten - tror han. En nåtidens messias i egne øyne. Selvgode folk som tror de sitter på sannheten og ikke på noe stadie utviser ydmykhet i forhold til egen kunnskap eller evne til å diskutere, irriterer meg. Men hovedsaklig irriterer han meg, fordi han ødelegger alle potensielt gode diskusjoner på dol. Det sekundet sør, med sin debatteknikk, kommer inn, er diskusjonen ødelagt.

Mr. Kahn fordi han er psykopat. Eneste formidlende omstendighet med han er at det er jo synd på folk som er syke.

musikeren fordi han er en falsk jævel som forsøker å fremstille seg selv som den tolerante, den snille og den generøse, men som er fullt klar over at det er en rolle han har tatt - fordi han vet den er god.. Et typisk eksempel på en fyr som sier en ting - fordi han vet det er sympatiske egenskaper å ha - men gjør det helt motsatte når det kommer til praksis. Jeg forakter han og det han står for.

"Jeg er vel ikke akkurat et hintemenneske ....."

:knegg:

Annonse

Alle irriterer seg mest over SDD, men ingen tørr å si det for han skriver så mye her. Stort sett tull, men likevell, han skriver.

Ingen tør si det?? Vel, da leser du for lite her - jeg hadde da vitterlig et innlegg her for ikke så lenge siden - 1 uke kanskje.

Hvorfor signerer ikke du med nicket ditt?

Jeg har tilfeldigvis kommet i diskusjoner med SDD flere ganger i det siste.

Nå er jo jeg mye penere og smartere enn ham. Men han lager jo litt diskusjoner, og det liker jeg. Så han kan ikke være så aller verst.

Han lager diskusjoner? Ja, det skulle nå faen meg bare mangle - han bor jo på dol - noe må han da gjøre.

laguna1365380434

Det var jo ikke lite!

Synes stort sett de du nevnte virker hyggelige jeg, selvom jeg er enig i det med diskusjonsteknikk som kan være litt slitsom..Prøvd litt et par ganger, men må alltid melde pass..

Ellers er han grei, om litt masete&intens..:o)

Musikeren&sdd synes jeg virker veldig morsomme og hyggelige!

Mr kahn kjenner jeg ikke til..

Men takk for utredningen, da vet jeg det..:o)

Gjest siv-katrin

Hei Zirine,

Du nå ble jeg litt nysgjerrig altså, for det var jo litt av noen kraft-uttrykk du kommer med her. Har du belegg for å kalle den der mr kahn for en psykopat? Med mindre han er det, er det jo en ekstremt sterk uttalelse?

Jag kjenner inte noen av dem du skriver om, men lurer vel på om det virkelig går å bli så godt kjent med noen over et nett-sted?

Øh. Jeg er kanskje inte helt inn i tiden :-)

Ok, det var allt!

Gjest det mener nå jeg

Hei Zirine,

Du nå ble jeg litt nysgjerrig altså, for det var jo litt av noen kraft-uttrykk du kommer med her. Har du belegg for å kalle den der mr kahn for en psykopat? Med mindre han er det, er det jo en ekstremt sterk uttalelse?

Jag kjenner inte noen av dem du skriver om, men lurer vel på om det virkelig går å bli så godt kjent med noen over et nett-sted?

Øh. Jeg er kanskje inte helt inn i tiden :-)

Ok, det var allt!

Kjenner ikke SDD?

Da kan du ikke vært her før, alle må da ha lest noe den gjøkungen har skrevet.

Velkommen da

Det var jo ikke lite!

Synes stort sett de du nevnte virker hyggelige jeg, selvom jeg er enig i det med diskusjonsteknikk som kan være litt slitsom..Prøvd litt et par ganger, men må alltid melde pass..

Ellers er han grei, om litt masete&intens..:o)

Musikeren&sdd synes jeg virker veldig morsomme og hyggelige!

Mr kahn kjenner jeg ikke til..

Men takk for utredningen, da vet jeg det..:o)

Meningen med utredningen var ikke at vi skulle bli enige :) Enhver har sin oppfatning og det er nå egentlig bare helt greit ...

Det er sikkert mange andre jeg har irritert meg over, men det varer aldri lenge. Et innlegg eller to, en tråd ... så når neste dag kommer så har jeg glemt hvem jeg "kranglet" med i går ...:)

Du er vel en av dem uten at jeg kan huske noe spesielt :) Men så har du mange gode innlegg også ... og da blir det sånn fra sak til sak. Det er bare bra med temperatur, så DET liker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...