Gå til innhold

FU: Hvem irriterer deg mest på DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Pissed

*ler HØYT*

Jeg ergrer meg grenseløst over PETTER! Jeg får rett og slett fnatt av den karen, ikke er han saklig, han bare tuller og mobber alt og alle, og i tillegg er han den største idiotiske pølsesamler og mekanikerfrik som finnes.

Orker bare ikke slike mennesker altså. Og når det er sagt så er Monsen på en god og sikker andre-plass.

Fortsetter under...

• Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Zirine

17

• Line

10

• Ulv I Faarikaal

8

Mest aktive i denne tråden

Hei Zirine,

Du nå ble jeg litt nysgjerrig altså, for det var jo litt av noen kraft-uttrykk du kommer med her. Har du belegg for å kalle den der mr kahn for en psykopat? Med mindre han er det, er det jo en ekstremt sterk uttalelse?

Jag kjenner inte noen av dem du skriver om, men lurer vel på om det virkelig går å bli så godt kjent med noen over et nett-sted?

Øh. Jeg er kanskje inte helt inn i tiden :-)

Ok, det var allt!

Svenskehandler du ofte?

Gjest siv-katrin

Kjenner ikke SDD?

Da kan du ikke vært her før, alle må da ha lest noe den gjøkungen har skrevet.

Velkommen da

TAKK :-)) Og velkommen sier du altså til en svenske?? Det var inte verst, du! :-)

Nei, kjenner ikke SDD. Debuterte (heter det det?) her for non dager siden bare. Og Siv-katrin er mitt navn.

hej då!

laguna1365380434

Meningen med utredningen var ikke at vi skulle bli enige :) Enhver har sin oppfatning og det er nå egentlig bare helt greit ...

Det er sikkert mange andre jeg har irritert meg over, men det varer aldri lenge. Et innlegg eller to, en tråd ... så når neste dag kommer så har jeg glemt hvem jeg "kranglet" med i går ...:)

Du er vel en av dem uten at jeg kan huske noe spesielt :) Men så har du mange gode innlegg også ... og da blir det sånn fra sak til sak. Det er bare bra med temperatur, så DET liker jeg.

Litt temperatur er gøy.. Det er jeg enig i..

Men det er mye morsommere når de som er uenige har litt og komme med.. Hvis det er for dumt blir det bare kjedelig..

Kan ikke huske å ha "kranglet" med deg.. Men det er sikkert mulig. Hukommelsen er ikke hva den burde være..:o)

Hei Zirine,

Du nå ble jeg litt nysgjerrig altså, for det var jo litt av noen kraft-uttrykk du kommer med her. Har du belegg for å kalle den der mr kahn for en psykopat? Med mindre han er det, er det jo en ekstremt sterk uttalelse?

Jag kjenner inte noen av dem du skriver om, men lurer vel på om det virkelig går å bli så godt kjent med noen over et nett-sted?

Øh. Jeg er kanskje inte helt inn i tiden :-)

Ok, det var allt!

Jo, det har du jo helt rett i. Jeg følte bare at "den ufine mannen" ikke var helt dekkende for en så stor kronidiot av en psykopat - hvis du skjønner hva jeg mener.

Men nei - jeg sitter ikke på en diagnose ... jeg er klar over det ...

Men nå presenterer jeg vel ikke nødvendigvis sannheten - jeg er klar over det. Det er mine meninger - og da kan jeg bruke de uttryk jeg vil :)

Gjest siv-katrin

Svenskehandler du ofte?

*L* Reagerer du på språket mitt? :-) Nå måtte jag le. Du, jeg blander lite mellom svensk og norsk. Bor her i Norge og har vørt her noen år, og begynner nå å lære megspråket skikkelig. Lite knotting blir det da.

Og jeg er altså svensk. Fra Göteborg, byen over alle byer! :-)

Annonse

Gjest siv-katrin

Jo, det har du jo helt rett i. Jeg følte bare at "den ufine mannen" ikke var helt dekkende for en så stor kronidiot av en psykopat - hvis du skjønner hva jeg mener.

Men nei - jeg sitter ikke på en diagnose ... jeg er klar over det ...

Men nå presenterer jeg vel ikke nødvendigvis sannheten - jeg er klar over det. Det er mine meninger - og da kan jeg bruke de uttryk jeg vil :)

OK, takker for svar! Bare lurte litt, jeg! :-)

Kunne jo være mannen var super aktiv inne på psyk-forumet och velkjent som psykopaten over alle.

;-)

Litt temperatur er gøy.. Det er jeg enig i..

Men det er mye morsommere når de som er uenige har litt og komme med.. Hvis det er for dumt blir det bare kjedelig..

Kan ikke huske å ha "kranglet" med deg.. Men det er sikkert mulig. Hukommelsen er ikke hva den burde være..:o)

"Kan ikke huske å ha "kranglet" med deg.. Men det er sikkert mulig. Hukommelsen er ikke hva den burde være..:o) "

Og godt er nå det :)

Annonse

"Jeg er vel ikke akkurat et hintemenneske ....."

:knegg:

Slik har det vært siden jeg beviste at hun tok feil, ved å sitere en paragraf fra Norges Lover for henne...

Etter det skulle ikke sånne som meg "få lov til å formere seg"! *ler meg skakk*

Egentlig er det morsomt å se hva folk kan henge seg opp i.

*klem*

Jeg er vel ikke akkurat et hintemenneske .....

SDD har jeg skrevet om i et tidligere innlegg. En idiot av en fyr, hvor innlegg om seg selv begynner å nå parodiske høyder i tillegg til at han har et alfor stort ego i forhold til hjerne. MEN - han er nok den idioten jeg liker best :) Fordi han er flink til å skrive og fordi han innimellom har selvironi. Så SDD kan jeg forholde meg til - og le av, selv om han irriterer meg :)

Sør - kronidioten på dol. Så blottet for evne til å ta selvkritikk og en total manglende evne til å se ting fra andre vinkler enn hva han selv presenterer. Han er og blir sannheten - tror han. En nåtidens messias i egne øyne. Selvgode folk som tror de sitter på sannheten og ikke på noe stadie utviser ydmykhet i forhold til egen kunnskap eller evne til å diskutere, irriterer meg. Men hovedsaklig irriterer han meg, fordi han ødelegger alle potensielt gode diskusjoner på dol. Det sekundet sør, med sin debatteknikk, kommer inn, er diskusjonen ødelagt.

Mr. Kahn fordi han er psykopat. Eneste formidlende omstendighet med han er at det er jo synd på folk som er syke.

musikeren fordi han er en falsk jævel som forsøker å fremstille seg selv som den tolerante, den snille og den generøse, men som er fullt klar over at det er en rolle han har tatt - fordi han vet den er god.. Et typisk eksempel på en fyr som sier en ting - fordi han vet det er sympatiske egenskaper å ha - men gjør det helt motsatte når det kommer til praksis. Jeg forakter han og det han står for.

Ellers går det greit :)

Du kliner til. Bra! :-)

Gjest siv-katrin

Alle svenske dolere som klagar på norske dialektar... ;-)

Å, gjett om jag kommer at henge meg etter deg en stund nå! Du din snik av en bassist-frik! ;-)

Och ja, jeg har vært litt for mye aktiv i kveld, og nå legger jeg meg. Sooooo sorry!!!Hej då, frik!

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...