Gå til innhold

FU: Hvem irriterer deg mest på DOL?

Anbefalte innlegg

Jeg er vel ikke akkurat et hintemenneske .....

SDD har jeg skrevet om i et tidligere innlegg. En idiot av en fyr, hvor innlegg om seg selv begynner å nå parodiske høyder i tillegg til at han har et alfor stort ego i forhold til hjerne. MEN - han er nok den idioten jeg liker best :) Fordi han er flink til å skrive og fordi han innimellom har selvironi. Så SDD kan jeg forholde meg til - og le av, selv om han irriterer meg :)

Sør - kronidioten på dol. Så blottet for evne til å ta selvkritikk og en total manglende evne til å se ting fra andre vinkler enn hva han selv presenterer. Han er og blir sannheten - tror han. En nåtidens messias i egne øyne. Selvgode folk som tror de sitter på sannheten og ikke på noe stadie utviser ydmykhet i forhold til egen kunnskap eller evne til å diskutere, irriterer meg. Men hovedsaklig irriterer han meg, fordi han ødelegger alle potensielt gode diskusjoner på dol. Det sekundet sør, med sin debatteknikk, kommer inn, er diskusjonen ødelagt.

Mr. Kahn fordi han er psykopat. Eneste formidlende omstendighet med han er at det er jo synd på folk som er syke.

musikeren fordi han er en falsk jævel som forsøker å fremstille seg selv som den tolerante, den snille og den generøse, men som er fullt klar over at det er en rolle han har tatt - fordi han vet den er god.. Et typisk eksempel på en fyr som sier en ting - fordi han vet det er sympatiske egenskaper å ha - men gjør det helt motsatte når det kommer til praksis. Jeg forakter han og det han står for.

Ellers går det greit :)

Å bli mislikt av deg har jeg etterhvert skjønt at er et hedersstempel. Det er jo også interessant med folk som etter kun å ha streifa overflata trur de kjenner den fulle og hele sannhet. For å være ærlig trur jeg du er litt sjuk i huet.

Fortsetter under...

• Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Zirine

17

• Line

10

• Ulv I Faarikaal

8

Mest aktive i denne tråden

Å bli mislikt av deg har jeg etterhvert skjønt at er et hedersstempel. Det er jo også interessant med folk som etter kun å ha streifa overflata trur de kjenner den fulle og hele sannhet. For å være ærlig trur jeg du er litt sjuk i huet.

Du er heldig musikeren. Jeg går ikke ut med historien på dol.

Du er heldig musikeren. Jeg går ikke ut med historien på dol.

Gudbedre for et dumt, ubrukelig kvinnemenneske...

Hvor dum er du egentlig? Skjønner du ikke hva jeg sier? Her har du levd så lenge, også klarer du ikke engang å forstå at en sak har mange sider? Er det egentlig noen grense for hva du klarer å sette deg inn i i løpet av fem minutter? Det var ironi, hvis du ikke skjønte det.

Jeg veit jeg ikke burde svare, men dumheta di, og hva du legger fram irriterer meg så jævlig at jeg ikke klarer å la være.

Disse 'har' en eller annen gang irritert meg:

SDD, Sør, Morsk, Ulv, Grip, Goliath, (oops, er jeg manne-hater, eller??) :))

Husker ei jente en gang også, men husker ikke nicket...

Grunnen har stort sett vært at de ikke 'forstår' meg... -ergo blir de teite og usakelige i mine øyne!

:o))

Annonse

Ulv I Faarikaal

Disse 'har' en eller annen gang irritert meg:

SDD, Sør, Morsk, Ulv, Grip, Goliath, (oops, er jeg manne-hater, eller??) :))

Husker ei jente en gang også, men husker ikke nicket...

Grunnen har stort sett vært at de ikke 'forstår' meg... -ergo blir de teite og usakelige i mine øyne!

:o))

Åsså jeg som er så sniiill.

Gjest tullsjura

Hvor dum er du egentlig? Skjønner du ikke hva jeg sier? Her har du levd så lenge, også klarer du ikke engang å forstå at en sak har mange sider? Er det egentlig noen grense for hva du klarer å sette deg inn i i løpet av fem minutter? Det var ironi, hvis du ikke skjønte det.

Jeg veit jeg ikke burde svare, men dumheta di, og hva du legger fram irriterer meg så jævlig at jeg ikke klarer å la være.

litt til nå så blir tråden sletta.

Jeg har full forståelse for at du føler at du må ivareta et image. Snille, tolerante og imøtekommende musikern ....

For min del må du gjerne fyre løs på meg. Jeg sier ingenting på dol - men det er ikke for din skyld ...

Du hadde kommet jævLIG dårlig ut isåfall.

Annonse

Det er jo det jeg sier, det er komplett håpløst å prate med folk på Dol lenger. Jeg har gitt opp å føre "samtaler" her, for det er alltids en eller annen som kommer med surmaga utspill, være seg besserwissere eller de som alltid sitter foran skjermen og ikke har stort annet å ta seg til enn å slenge dritt om andre.

Tenker ikke spesielt på hun du svarte her, men generelt. Har opplevd noen sånne selv, samt en del påstander som absolutt ikke har noen som helst sannhet i seg, så... når jeg skriver så har det fint lite seriøst i seg - som regel.

Jeg har full forståelse for at du føler at du må ivareta et image. Snille, tolerante og imøtekommende musikern ....

For min del må du gjerne fyre løs på meg. Jeg sier ingenting på dol - men det er ikke for din skyld ...

Du hadde kommet jævLIG dårlig ut isåfall.

Er det ikke bra at Musikeren og den mannen som er bak det nicket er to forskjellige personer? Han er faktisk veldig ok, uten at noen som helst skal beskylde meg for å legge noe annet i det orda enn hva jeg faktisk skrev der.

My heart belongs somewhere else.

Gjest Ompalompa

Er det ikke bra at Musikeren og den mannen som er bak det nicket er to forskjellige personer? Han er faktisk veldig ok, uten at noen som helst skal beskylde meg for å legge noe annet i det orda enn hva jeg faktisk skrev der.

Ja for det er hos meg :-D

Jeg kan ikke si at jeg finner det spesielt bra. nei. Til det er det altfor usympatisk, følelseskaldt og falskt. Beklager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...