Gå til innhold

FU: Hvem irriterer deg mest på DOL?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Disse 'har' en eller annen gang irritert meg:

SDD, Sør, Morsk, Ulv, Grip, Goliath, (oops, er jeg manne-hater, eller??) :))

Husker ei jente en gang også, men husker ikke nicket...

Grunnen har stort sett vært at de ikke 'forstår' meg... -ergo blir de teite og usakelige i mine øyne!

:o))

Dette synes jeg er skrekkelig dårlig gjordt. Jeg har til tider vært minst like irriterende som flere av dem du nevner her, men blir jeg nevnt? Neida!*Sutre*

Fortsetter under...

• Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Zirine

17

• Line

10

• Ulv I Faarikaal

8

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Dette synes jeg er skrekkelig dårlig gjordt. Jeg har til tider vært minst like irriterende som flere av dem du nevner her, men blir jeg nevnt? Neida!*Sutre*

Trøst: du er en ekkel svinaktig sur og grinete framtoning uten sympati i noen fora du har besøkt så langt.

Annonse

Gjest Ompalompa

Hjertet mitt er opptatt, og jeg får noia av folk som prøver seg med sjekking.

Været i Trøndelag er overskyet og 4 grader akkurat nå...

Jeg prøver ikke å sjekke deg :-) Jeg får bare ikke sove. Det er visst bare du og jeg som er våkne her

Jeg prøver ikke å sjekke deg :-) Jeg får bare ikke sove. Det er visst bare du og jeg som er våkne her

Hehe... jeg burde sove, så jeg rekker EU-kontrollen klokka 9.00... men jeg hater å legge meg alene, og enda verre er det å stå opp, for senga er så mye bedre på morran...

Blir en stressete dag i morgen. Hundepasser skal jeg visst og være, noget ufrivillig, men greit nok. Bare den der voffsen ikke gjør fra seg innendørs, så er han bare søt og snill :)

Gjest Ompalompa

Hehe... jeg burde sove, så jeg rekker EU-kontrollen klokka 9.00... men jeg hater å legge meg alene, og enda verre er det å stå opp, for senga er så mye bedre på morran...

Blir en stressete dag i morgen. Hundepasser skal jeg visst og være, noget ufrivillig, men greit nok. Bare den der voffsen ikke gjør fra seg innendørs, så er han bare søt og snill :)

Passe hunder kan vel være gøy, hvilken rase er det?

Eu-kontroll, får håpe du ikke får noen sjokkregning da :)

Annonse

Passe hunder kan vel være gøy, hvilken rase er det?

Eu-kontroll, får håpe du ikke får noen sjokkregning da :)

Det er en søt liten Yorkshire terrier. "Nevøen" min... det skal være fest der i huset, og da blir lille tassen vettskremt, stakkar. Får forbarme meg over den jeg da, og tilby den andre halvparten av senga mi...

EU-kontrollen ja... blir nok påpekt at "skjermene" på støtdemperne er borte, de var bortrustet for et år siden. De funker bra, så jeg håper det går gjennom. Hvis ikke får jeg pent nødt til å skru litt. Fort gjort å bytte da, om ikke alt er rusta fast.

Gjest Ompalompa

Det er en søt liten Yorkshire terrier. "Nevøen" min... det skal være fest der i huset, og da blir lille tassen vettskremt, stakkar. Får forbarme meg over den jeg da, og tilby den andre halvparten av senga mi...

EU-kontrollen ja... blir nok påpekt at "skjermene" på støtdemperne er borte, de var bortrustet for et år siden. De funker bra, så jeg håper det går gjennom. Hvis ikke får jeg pent nødt til å skru litt. Fort gjort å bytte da, om ikke alt er rusta fast.

Skrur du selv? Jeg har ikke videre greie på biler, må på verksted med alt :-(

Skrur du selv? Jeg har ikke videre greie på biler, må på verksted med alt :-(

Man må da være litt selvhjulpen når det ikke bor mannfolk i husstanden! :) Jeg får nok litt hjelp med de der, men jeg er nok tilstede selv og ja. Da er det lettere å tukle litt nedi motoren...

Men nå er det natta! Snart på tide å stå opp igjen... huttetu... må snu døgnet rett vei i morgen kveld...

Nite, nite!

Gjest Ompalompa

Man må da være litt selvhjulpen når det ikke bor mannfolk i husstanden! :) Jeg får nok litt hjelp med de der, men jeg er nok tilstede selv og ja. Da er det lettere å tukle litt nedi motoren...

Men nå er det natta! Snart på tide å stå opp igjen... huttetu... må snu døgnet rett vei i morgen kveld...

Nite, nite!

Natta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...