SierDuDet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er jeg blant de dumme? Ps. det var ikke meg som skrev om deg og SDD at dere er selvopptatte, men er dere det da? Selvopptatt? Det du må du neste definere. Siden det er i feite-tråder jeg har møtt nicket ditt så går jeg ut fra at du mener jeg er selvopptatt i forhold til fett. Det er jeg. I forhold til fett på min kropp. Ikke på andres. 0 Siter
Zirine Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 så er det Zirine. Grunnen er at hun 'henger ut' en person, og det er det værste jeg vet! en person? her var det altså snakk om 4 personer - ikke bare en - ikke bare sør. Rett skal være rett. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Sør. Hvorfor? Fordi han lager rasister. Sier du det, fordi hverdagen er full av klysete idioter fra før. Ulv, generelt irriterende. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Sør. "Hvorfor", sier seg nok selv for det meste. Etter at han rundet 140.000 innlegg på DOL hvor han forfekter de samme meninger/holdninger, i tråder som gjerne hadde helt andre tema, sluttet jeg likegodt å lese innleggene hans. En løsning som anbefales. 0 Siter
shandy Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Sør. "Hvorfor", sier seg nok selv for det meste. Etter at han rundet 140.000 innlegg på DOL hvor han forfekter de samme meninger/holdninger, i tråder som gjerne hadde helt andre tema, sluttet jeg likegodt å lese innleggene hans. En løsning som anbefales. Enig med du, bortsett fra at han ikke irriterer meg stort. Det stadiet er passert for lengst, og man kan like gjerne la være å lese - man vet allikevel hva man får. 0 Siter
huufsa Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 en person? her var det altså snakk om 4 personer - ikke bare en - ikke bare sør. Rett skal være rett. Jeg tenkte ikke på Sør denne gangen!! *ler* Jeg tenkte på musikeren!! 0 Siter
Zirine Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg tenkte ikke på Sør denne gangen!! *ler* Jeg tenkte på musikeren!! 0 Siter
Retz Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Solsikke. Fordi: Hun er så jævlig unnvikende og mangler evne/vilje til å uttrykke seg i klartekst. Blant annet. 0 Siter
Gjest og koselig Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Enig med du, bortsett fra at han ikke irriterer meg stort. Det stadiet er passert for lengst, og man kan like gjerne la være å lese - man vet allikevel hva man får. Men han er da morsom også! 0 Siter
Gjest eller?? Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Sør. Hvorfor? Fordi han lager rasister. Sier du det, fordi hverdagen er full av klysete idioter fra før. Ulv, generelt irriterende. Trodde Sør forsvarte alle?? 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Sør. Hvorfor? Fordi han lager rasister. Sier du det, fordi hverdagen er full av klysete idioter fra før. Ulv, generelt irriterende. Du skriver: "Fordi han lager rasister" En særdeles "intrisangt" observasjon... Du mener at folk er såpass hjernedøde at de lar andre påvirke dem til de grader at de blir rasister. Maken til ansvarsfraskrivelse - "jeg kan ikke hjelpe for at jeg er rasist/voldtektsforbryter/drapsmann - de er noen andres ansvar"! Rasister er åpenbart ansvarlige for deres egne holdninger. Med vennlig hilsen 0 Siter
musikeren Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er det ikke bra at Musikeren og den mannen som er bak det nicket er to forskjellige personer? Han er faktisk veldig ok, uten at noen som helst skal beskylde meg for å legge noe annet i det orda enn hva jeg faktisk skrev der. My heart belongs somewhere else. Nåja. Helt ulike er de ikke, sjøl om musikeren er en smule mer bråkjekk enn sitt alter ego. Og hvem kan egentlig unngå å like musikeren? Han er jo søtere enn søtest. Men takk for støtta;-) 0 Siter
Line Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Nåja. Helt ulike er de ikke, sjøl om musikeren er en smule mer bråkjekk enn sitt alter ego. Og hvem kan egentlig unngå å like musikeren? Han er jo søtere enn søtest. Men takk for støtta;-) Jeg er bare så drittlei feil framstillinger av folk, så jeg synes ikke folk skal skrive noe om andre så lenge de ikke vet hvordan de faktisk er. Det er temmelig mange som bare danner seg et bilde av en person på nett, som de kanskje ikke kjenner i det hele tatt ellers. Men jeg har kanskje ikke grunnlag til å uttale meg - er bare møkka lei av rykter der jeg selv blir berørt, som aldeles ikke stemmer overens med virkeligheten i det hele tatt... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Du skriver: "Fordi han lager rasister" En særdeles "intrisangt" observasjon... Du mener at folk er såpass hjernedøde at de lar andre påvirke dem til de grader at de blir rasister. Maken til ansvarsfraskrivelse - "jeg kan ikke hjelpe for at jeg er rasist/voldtektsforbryter/drapsmann - de er noen andres ansvar"! Rasister er åpenbart ansvarlige for deres egne holdninger. Med vennlig hilsen Okey, jeg overdrev kanskje litt. Men med din diskusjonsteknikk overbeviser du alle at antirasister er noen idioter. Ergo, du ødelegger for din egen hjertesak. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Trodde Sør forsvarte alle?? Alle? Nei. 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Okey, jeg overdrev kanskje litt. Men med din diskusjonsteknikk overbeviser du alle at antirasister er noen idioter. Ergo, du ødelegger for din egen hjertesak. Hei, Du er selvsagt velkommen til å være uenig med min måte å føre debatt på, men kritikken blir kanskje litt "hul" så lenge du ikke selv deltar i debattene...? Å gi folk en mulighet til å vokse opp uten å bli diskriminert er like mye din plikt som min. Det er egentlig ikke så mye å "debattere" vedr. rasisme. Det blir litt som å debattere mot mord: hvis folk ikke forstår hvorfor mord/rasisme er galt, så er det lite trolig de vil "våkne opp" etter å ha lest noe på nett. En annen ting som det skrikes ut om er at "antirasistene kaller alle rasister" hvilket er blank løgn. Det er særdeles få personer jeg har beskrevet som rasister på DOL, og da kun etter at vedkommende gjentatte ganger har lagt ut klart rasistiske innlegg. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Hei, Du er selvsagt velkommen til å være uenig med min måte å føre debatt på, men kritikken blir kanskje litt "hul" så lenge du ikke selv deltar i debattene...? Å gi folk en mulighet til å vokse opp uten å bli diskriminert er like mye din plikt som min. Det er egentlig ikke så mye å "debattere" vedr. rasisme. Det blir litt som å debattere mot mord: hvis folk ikke forstår hvorfor mord/rasisme er galt, så er det lite trolig de vil "våkne opp" etter å ha lest noe på nett. En annen ting som det skrikes ut om er at "antirasistene kaller alle rasister" hvilket er blank løgn. Det er særdeles få personer jeg har beskrevet som rasister på DOL, og da kun etter at vedkommende gjentatte ganger har lagt ut klart rasistiske innlegg. Med vennlig hilsen Jeg kjenner igjen en kverulant når jeg ser den. Dessuten synes jeg det er lite givende å diskutere med en som har fasiten på rett og galt. Deg og Jehovas Vitner liksom. Veldig trist at du ikke forstår at din metode ikke akkurat hjelper i kampen mot rasisme. Jeg ville hevde motsatt. Men du har sørget for at mange flere støtter dyrevern, så noe godt har du gjort. 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg kjenner igjen en kverulant når jeg ser den. Dessuten synes jeg det er lite givende å diskutere med en som har fasiten på rett og galt. Deg og Jehovas Vitner liksom. Veldig trist at du ikke forstår at din metode ikke akkurat hjelper i kampen mot rasisme. Jeg ville hevde motsatt. Men du har sørget for at mange flere støtter dyrevern, så noe godt har du gjort. Som sagt, du er velkommen til å *gjøre* noe for å bekjempe rasisme, istedet for tom kritikk av dem som gjør noe. Greit at du ikke er enig, men så lenge din "erfaring" består av å stå på sidelinjen i debattene, vil jeg påstå at jeg vet bedre enn deg hva som virker. Hvis du er mot rasisme, så er det påfallende at du ikke skriver noe. Og hvis du er for rasisme (eller ikke bryr deg) så er du, ipso facto, neppe den rette til å uttale deg uansett. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Som sagt, du er velkommen til å *gjøre* noe for å bekjempe rasisme, istedet for tom kritikk av dem som gjør noe. Greit at du ikke er enig, men så lenge din "erfaring" består av å stå på sidelinjen i debattene, vil jeg påstå at jeg vet bedre enn deg hva som virker. Hvis du er mot rasisme, så er det påfallende at du ikke skriver noe. Og hvis du er for rasisme (eller ikke bryr deg) så er du, ipso facto, neppe den rette til å uttale deg uansett. Med vennlig hilsen Fint mulig å bekjempe rasisme _utenfor_ Dr Online... Påstår du forresten at man ikke skal ha mulighet til å kritisere en metode som ikke fungerer? Fordi personen "faktisk gjør noe"? Eh ja...akkurat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.