Gjest dimi Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Har Spotec, men de er litt romslige. Føler ikke at jeg får stramma reima ordentlig, så de glipper litt... Har Spotec forandra på sandalene de siste sesongene? Mine er 3 år gamle... Ecco, Scholl, Nike, Best Seller, Adidas, Spotec... Hvilke sandaler er de beste? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg liker best Scholl sandaler. De er bare helt nydelige, dessuten er de av de mest feminine så jeg føler meg vel når jeg bruker skjørt også. 0 Siter
Gjest mille, sub una specie Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Henger litt etter på motefronten, men.. fortsatt dr. martins for meg. Deilige, kule. Litt for dyre, men verdt hver krone... MVH 0 Siter
Atene Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Hvis du har smale føtter (det har jeg), er Timberland sandaler suverene. Har et par i brunt skinn som jeg bruker til alt, fra shorts til penkjole. 0 Siter
Kvinna Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ecco sandaler! Sorte i modell "Cosmo I ". http://www.eccoamager.dk/product_detail.asp?rid=145 Har brukt de i mange år (både jobb og fritid), og er kjempefornøyd! De er litt sporty, mulig de ser litt "kjedelig sjukepleier" ut, men har brukt de til skjørt, og synes selv det går bra. Sitter bra på foten, har borrelås og strikk i reimene, så en kan stramme da ganske mye. (både over vristen og ankelen). Også tror jeg de er ganske slitesterke. Er litt tung, og brukte de på jobb hver dag, men de holdt leeeenge. 0 Siter
Jorunn Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ecco sandaler! Sorte i modell "Cosmo I ". http://www.eccoamager.dk/product_detail.asp?rid=145 Har brukt de i mange år (både jobb og fritid), og er kjempefornøyd! De er litt sporty, mulig de ser litt "kjedelig sjukepleier" ut, men har brukt de til skjørt, og synes selv det går bra. Sitter bra på foten, har borrelås og strikk i reimene, så en kan stramme da ganske mye. (både over vristen og ankelen). Også tror jeg de er ganske slitesterke. Er litt tung, og brukte de på jobb hver dag, men de holdt leeeenge. Henger meg på anbefalingen av denne Ecco sandalen. Absolutt verdt hver eneste krone en må betale for de. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Dr. Martens. Helt klart. Men de er kanskje ikke så sporty som du vil ha dem...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.