Gå til innhold

Auksjonerer bor jomfrudommen for å finansiere studier

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Nå har jeg all respekt for studenters dårlige økonomi, men dette er orginalt:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=59724

Så er spørsmålet: hva er en jomfrudom verd ? Jeg ville ikke betale for å deflorere ei dame, det overlater jeg til den yngre garde, og dessuten er det en drittjobb. Noen må gjøre den dah.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Han som tok min jomfrudom, spurte hvorfor jeg hadde løyet og sagt jeg var jomfru.....

Ja, det er ikke lett. Jeg vet den kan forsvinne på mange måter og noen få er født uten.

Ei venninnne påsto hun satte seg på smokken da hun var to år :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Søren - jeg gav bort min gratis!

PS. Ville du ikke forsøke om du datt over ei nydelig passe gammel jomfru heller?

Jomfrudom er en delikat tilstand. Å være jomfru er ikke et pluss her i gården. Har ikke tid. Jomfruer krever tid og tålmodighet. Det overlater jeg til den yngre garde. Jeg unner kvinner å få en rolig og kontrollert debut, noe de færreste får.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ingen kan si at de tok den, i alle fall. Det klarte jeg fint selv :-/ Like greit, for da ble ikke "første gang" et smertehelvete.

Det der med jomfrudommen har alltid forundret meg, og hvordan kvinner opplever "problemet" før og etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...