Gå til innhold

Auksjonerer bor jomfrudommen for å finansiere studier

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Nå har jeg all respekt for studenters dårlige økonomi, men dette er orginalt:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=59724

Så er spørsmålet: hva er en jomfrudom verd ? Jeg ville ikke betale for å deflorere ei dame, det overlater jeg til den yngre garde, og dessuten er det en drittjobb. Noen må gjøre den dah.

Skrevet

Og jeg som trodde overskriften gjaldt deg... ;-)

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Med vennlig hilsen

He-he

Den gikk vest i en kjellerbod med syltetøyglass og heldigvis døv bestemor i etasjen over som anstand. Noe febrilsk handling.

Skrevet

He-he

Den gikk vest i en kjellerbod med syltetøyglass og heldigvis døv bestemor i etasjen over som anstand. Noe febrilsk handling.

Han som tok min jomfrudom, spurte hvorfor jeg hadde løyet og sagt jeg var jomfru.....

laguna1365380434
Skrevet

Med vennlig hilsen

*lol*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Han som tok min jomfrudom, spurte hvorfor jeg hadde løyet og sagt jeg var jomfru.....

Ja, det er ikke lett. Jeg vet den kan forsvinne på mange måter og noen få er født uten.

Ei venninnne påsto hun satte seg på smokken da hun var to år :-)

Skrevet

Søren - jeg gav bort min gratis!

PS. Ville du ikke forsøke om du datt over ei nydelig passe gammel jomfru heller?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Søren - jeg gav bort min gratis!

PS. Ville du ikke forsøke om du datt over ei nydelig passe gammel jomfru heller?

Jomfrudom er en delikat tilstand. Å være jomfru er ikke et pluss her i gården. Har ikke tid. Jomfruer krever tid og tålmodighet. Det overlater jeg til den yngre garde. Jeg unner kvinner å få en rolig og kontrollert debut, noe de færreste får.

Skrevet

Ja, det er ikke lett. Jeg vet den kan forsvinne på mange måter og noen få er født uten.

Ei venninnne påsto hun satte seg på smokken da hun var to år :-)

Min forsvant første gang jeg brukte Ob, og det var aldeles vanvittig vondt!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Min forsvant første gang jeg brukte Ob, og det var aldeles vanvittig vondt!

Etter det kan ingen mann påberope seg å være den første ?

Pappa Bjørn
Skrevet

Det der forsøkte jeg også. Jeg dyppa sneipen i klarlakk og bød meg frem, men da jeg var 22 var jeg så tissetrengt at jeg ga opp.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det der forsøkte jeg også. Jeg dyppa sneipen i klarlakk og bød meg frem, men da jeg var 22 var jeg så tissetrengt at jeg ga opp.

Jeg ga opp lenge før, så ikke ha mindreverd for det.

Skrevet

Etter det kan ingen mann påberope seg å være den første ?

Ingen kan si at de tok den, i alle fall. Det klarte jeg fint selv :-/ Like greit, for da ble ikke "første gang" et smertehelvete.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ingen kan si at de tok den, i alle fall. Det klarte jeg fint selv :-/ Like greit, for da ble ikke "første gang" et smertehelvete.

Det der med jomfrudommen har alltid forundret meg, og hvordan kvinner opplever "problemet" før og etter.

Skrevet

Det der med jomfrudommen har alltid forundret meg, og hvordan kvinner opplever "problemet" før og etter.

Det er ikke meninga du skal forstå alt her i verden :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er ikke meninga du skal forstå alt her i verden :)

Tydeligvis ikke, det er sikkert en del av de 20% vi menn ikke skal forstå. Det gjør kvinner mer mystiske (eller irritrende ?).

Skrevet

Med vennlig hilsen

Å da ble du selvsagt interessert i å by :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...