Gjest tenkt oss dit Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Hvordan er det egentlig der? Jeg tenker helhetsinntrykk service renhold badevakter osv osv 0 Siter
tiliti Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg har ikke vært der fordi de innfødte sier det er mye bedre i steinkjer. På dampsaga. Og det er jo bare en svippetur mer med bil. Varmebasseng og diverse der .. 0 Siter
Gjest tilt Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg har ikke vært der fordi de innfødte sier det er mye bedre i steinkjer. På dampsaga. Og det er jo bare en svippetur mer med bil. Varmebasseng og diverse der .. Hey, vi har nesten samme nick. Får håpe du er grei da, så ingen tror du er meg :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Hey, vi har nesten samme nick. Får håpe du er grei da, så ingen tror du er meg :-) Hehe, har vært her lenge og er som regel grei. Syter en del, og er litt besserwisser, men ellers bra. 0 Siter
Line Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Ja, har vært der to-tre ganger. Det er fint og rent, men mye lenger å kjøre enn jeg hadde trodd Jeg er ikke særlig avstandsbevisst... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.