Gjest BB-titter Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Flere enn meg som syns Halvor var en taper med stil? Han var jo så blid og smilende og bare strålte der han sto - til tross for å vært så nære to mill?! Jeg er imponert! Kos med han og hun dama forresten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 *gruble* Jeg venter på rapporten din fra avslutningen. Kan ikke sitte her i hele natt, jeg må snart legge meg ;o) 0 Siter
naiv Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Han var sikkert kjempeglad bare for å slippe ut av huset. Mulig han reagerer annerledes senere. 0 Siter
Solsikke Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 *gruble* Jeg har hatt den glede å treffe Mr Kahn jeg selv om det var bare noen timer. Men han ligner ikke på noen psykopat i alle fall Han er faktisk en kjempe hyggelig fyr som har en kjempe koselig familie 0 Siter
Gjest siv-katrin Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg har hatt den glede å treffe Mr Kahn jeg selv om det var bare noen timer. Men han ligner ikke på noen psykopat i alle fall Han er faktisk en kjempe hyggelig fyr som har en kjempe koselig familie Unnskyld at jeg sier dette rett ut, men at han ikke "ligner på" en psykopat å gjøre, har vel ingenting med virkeligheten å gjøre...Man "ligner" ikke på en psykopat, vet du. De finns i alla kategorier. Och forøvrig er samtlige psykopater snille og charmerende i starten. Og gjerne i flere måneder .. Ikke det at mr kahn er psykopat av den grunn, syns bare din innsikt var litt på en snurring her! :-) Beste hilsner fra 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg venter på rapporten din fra avslutningen. Kan ikke sitte her i hele natt, jeg må snart legge meg ;o) Dette må fordøyes. Betraktninger omkring sirkus BB kommer så snart jeg blir utskrevet fra Emma Hjort. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg har hatt den glede å treffe Mr Kahn jeg selv om det var bare noen timer. Men han ligner ikke på noen psykopat i alle fall Han er faktisk en kjempe hyggelig fyr som har en kjempe koselig familie Snakker'em støgt om mæ nå igjen? *fres* ;^) 0 Siter
Line Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Synes han virker kjempekoselig jeg! Håper de to (han og Henriette) får en flott tur til Bali i sommer! Som han sa på forhånd, så hadde han allerede fått premien sin, og hun ventet på ham på utsida. Og da Eva Lill vant måtte jeg tørke en liten tåre eller to i øyekroken Lettrørt, ja! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Dette må fordøyes. Betraktninger omkring sirkus BB kommer så snart jeg blir utskrevet fra Emma Hjort. *LOL* Jeg liker dine små betraktninger om bb og er igrunnen forbauset over at du ser på 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg håper Halvor detter i brønnen og at Lassie er langt unna. 0 Siter
Zirine Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg håper Halvor detter i brønnen og at Lassie er langt unna. *hehe* 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har hatt den glede å treffe Mr Kahn jeg selv om det var bare noen timer. Men han ligner ikke på noen psykopat i alle fall Han er faktisk en kjempe hyggelig fyr som har en kjempe koselig familie En psykopat viser ikke sine dårlige egenskaper for venner og bekjente. Da er han strålende og sjarmerende. Det er ofte kun samboerensom kjenner til sannheten om 'sjarmøren'. Sjarmør (ute) og tyrann (hjemme). Har ingenting med Mr.Kahn å gjøre altså. Kjenner ikke fyren. Ville bare kommentere. 0 Siter
Wulfi Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ja ,Toten har kommet seg veldig. Håper han og Henriette får en fin tid på Bali 0 Siter
Solsikke Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Unnskyld at jeg sier dette rett ut, men at han ikke "ligner på" en psykopat å gjøre, har vel ingenting med virkeligheten å gjøre...Man "ligner" ikke på en psykopat, vet du. De finns i alla kategorier. Och forøvrig er samtlige psykopater snille og charmerende i starten. Og gjerne i flere måneder .. Ikke det at mr kahn er psykopat av den grunn, syns bare din innsikt var litt på en snurring her! :-) Beste hilsner fra ligner da mente jeg selvsagt ikke utseende da.... men,men. 0 Siter
Solsikke Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Snakker'em støgt om mæ nå igjen? *fres* ;^) hehehe det takler du vet du Ønsker deg og dine en riktig god 17. mai feiring 0 Siter
Solsikke Skrevet 17. mai 2003 Skrevet 17. mai 2003 *gruble* Kom på helt feil plass den der, det ser jeg nå Jaja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.