Gå til innhold

SÅ dere programmet om Lillian Muller?

Anbefalte innlegg

Gjest Patrioten

Var det noen som så progr om Lillian Muller? Er det ikke morsomt at en sånn slags babe-dame prater kav Grimstad-Arendal-dialekt? BLODHARRY!

Hva syns dere ellers da? Er ikke dama litt for gammel for å lage en sånn babe-kalender..eller?

Hun var forresten ikke så dum i hodet som jeg hadde trodd. Men så er hun jo sørlending, da.

Fortsetter under...

Hun er vakker. Synd at hun er overoperert - jeg tror hun hadde vært vakker uten de operasjonene også. Hun nærmer seg 50 (eller kanskje hun er over 50) og folk i den alderen kan absolutt være vakre MED rynker og et ansikt som er tegnet av tiden.

Når det kommer til iq'en hennes, kjenner jeg at jeg ikke bør uttale meg så mye mer i kveld. Men la meg si det sånn - hun gav et bedre inntrykk i det programmet enn jeg har sett før - var helt ok. Tidligere var jeg helt klart av den oppfatningen at hun umulig kunne klare å spise med kniv og gaffel på egenhånd.

Gjest Hans Martin

Hun er vakker. Synd at hun er overoperert - jeg tror hun hadde vært vakker uten de operasjonene også. Hun nærmer seg 50 (eller kanskje hun er over 50) og folk i den alderen kan absolutt være vakre MED rynker og et ansikt som er tegnet av tiden.

Når det kommer til iq'en hennes, kjenner jeg at jeg ikke bør uttale meg så mye mer i kveld. Men la meg si det sånn - hun gav et bedre inntrykk i det programmet enn jeg har sett før - var helt ok. Tidligere var jeg helt klart av den oppfatningen at hun umulig kunne klare å spise med kniv og gaffel på egenhånd.

Er etter deg igjen, Zirine ;-)

Og jeg må bare spør: Hva er vakkert med et kvinnemenneske som er så lite naturlig, men operert som du sier, og ikke minst så fjollete?

Joa, hun holder seg godt til å være 52 faktisk (så vet du det), men vakker? Kanskje en gang ja.

Men jeg er enig med patrioten her, Ble overrasket over at hun var såpass oppegående!

(Utrolig at du ikke har ramlet utfor en brygge enda, Zirine..)

;-)

Er etter deg igjen, Zirine ;-)

Og jeg må bare spør: Hva er vakkert med et kvinnemenneske som er så lite naturlig, men operert som du sier, og ikke minst så fjollete?

Joa, hun holder seg godt til å være 52 faktisk (så vet du det), men vakker? Kanskje en gang ja.

Men jeg er enig med patrioten her, Ble overrasket over at hun var såpass oppegående!

(Utrolig at du ikke har ramlet utfor en brygge enda, Zirine..)

;-)

Hans Martin, Hans Martin - sånne som meg må gå med redningsvest til lands som til vanns :)

Når det kommer til Lillian Muller så er hun vakker - rent estetisk - hvis man ikke tenker alder, personlighet etc.

Men, det er klart - definisjonen vakker er en omfattende greie. Personlig har jeg vanskelig for å klare å forholde meg til det allmennheten definerer som vakker, selv om det kan synes som om jeg gjør det i dette spørsmålet.

Vakkert er så mangt - det er udefinerbart .... og det er et samspill mellom så mange ting - som treffer oss i hjerte.

Og der er det ingen oppskrift - men Odd Børretsen sier det jo flott i Vintersang (vintervise - husker ikke helt) da ...

Gjest Hans Martin

Hans Martin, Hans Martin - sånne som meg må gå med redningsvest til lands som til vanns :)

Når det kommer til Lillian Muller så er hun vakker - rent estetisk - hvis man ikke tenker alder, personlighet etc.

Men, det er klart - definisjonen vakker er en omfattende greie. Personlig har jeg vanskelig for å klare å forholde meg til det allmennheten definerer som vakker, selv om det kan synes som om jeg gjør det i dette spørsmålet.

Vakkert er så mangt - det er udefinerbart .... og det er et samspill mellom så mange ting - som treffer oss i hjerte.

Og der er det ingen oppskrift - men Odd Børretsen sier det jo flott i Vintersang (vintervise - husker ikke helt) da ...

Okei, okei, bøyer meg i vannet for kvinnen som har talt...

Vakkert er vel uansett utifra øyet som ser.

Nå kapitulerer jeg for i kveld...

:-) Ta-ta!

Annonse

"Nå er du en tegning... Et kart over livet ditt og mitt, en tegning av steder og veier vi gikk. En tegning, av latter vi lo, en tegning av høstmørke veier. En tegning - av gleder vi fikk, en tegning av steder og veier vi gikk..."

"Nå er du en tegning... Et kart over livet ditt og mitt, en tegning av steder og veier vi gikk. En tegning, av latter vi lo, en tegning av høstmørke veier. En tegning - av gleder vi fikk, en tegning av steder og veier vi gikk..."

Ja :) Den er flott, er den ikke?

Høstsang også - den nydeligste kjærlighetssangen jeg vet om.

Ja :) Den er flott, er den ikke?

Høstsang også - den nydeligste kjærlighetssangen jeg vet om.

Kunne ikke la være å sette den på. Odd Børretzens sanger er de vakreste, mest humoristiske, mest lyriske, hysterisk morsomme.... jeg vet. Den mannen har en del av hjertet mitt *s*

Kunne ikke la være å sette den på. Odd Børretzens sanger er de vakreste, mest humoristiske, mest lyriske, hysterisk morsomme.... jeg vet. Den mannen har en del av hjertet mitt *s*

Jeg har pult, pult, pult...

Jeg har pultost på min MAT!

Jeg har stå, stå, stå..

Jeg har ståplass BAK!!

Jeg gleder meg alltid til den kalkunen dukker opp.

Jeg har pult, pult, pult...

Jeg har pultost på min MAT!

Jeg har stå, stå, stå..

Jeg har ståplass BAK!!

Mang en natt har gått med til å lytte, dvele, myse i mørket og kjenne tekster og jazzfot, rødvin, levende lys og setninger som går kaldt nedover ryggen. Har villet takke den fyren mange ganger men innser at det er det mange andre som vil også. Odd er en del av min allmenndannelse. Righ? Right sa vi... for slik er det *s*

Mitt også.

Jeg fikk en oppvåkning for endel år tilbake, og har siden den gang tenkt at hvis jeg bare fikk ETT ønske - om å møte EN person, så kunne popstjerner, konger, skuespillere og andre kunstnere bare reise sin kos. Det hadde vært stort å fått delt noen pils og en sigar med Odd Børretsen.

Han er den eneste jeg virkelig, virkelig har lyst å møte. Jeg eier en nesegrus beundring for den fyren. Han er stor.

Annonse

Ingen ting om stålampen på loftet? *s* Du har mistet en del av allmenndannelsen Retz, helt sant. Kom nedover igjen... jeg har opptil flere skiver ;o) Midten av juli?

Selvsagt husker jeg den skumle stålampen på loftet. Og Amerika. Og måkene.

Midten av juli? Hmm, det må bli etter klatreetappene i Tour de France. Og så vil jeg _ikke_ på sånn hesblesende sightseeing. Har sett det viktigste i den byen deres likevel. :garderer seg:

Midten av juli? Hmm, det må bli etter klatreetappene i Tour de France. Og så vil jeg _ikke_ på sånn hesblesende sightseeing. Har sett det viktigste i den byen deres likevel. :garderer seg:

Fyf... du er .... ass :)

Herregud hvem er det du har vært på sightseeing med da? Kan tenke meg det ja.... Neivel, hvis du tror du har sett detta hølet så tar du sikkert feil, men ok - your loss.

Pilsen er god i vannkanten i juli, jeg bare nevner det. Også har vi isbåt.... med softis med varme bær, sjokoladesaus, vafler.. ja *s*

Ein bischen gefristende jah?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...