Gå til innhold

SÅ dere programmet om Lillian Muller?

Anbefalte innlegg

Herregud hvem er det du har vært på sightseeing med da? Kan tenke meg det ja.... Neivel, hvis du tror du har sett detta hølet så tar du sikkert feil, men ok - your loss.

Pilsen er god i vannkanten i juli, jeg bare nevner det. Også har vi isbåt.... med softis med varme bær, sjokoladesaus, vafler.. ja *s*

Ein bischen gefristende jah?

Ich møsste sehr gern ein bisjen ølen und ein bisjen eisen haben. Dann kann ich auf der bryggekant sitzen und mit die fussen aus zu dinglen. Ich denke das vil bleiben sehr koselich.

Fortsetter under...

Hun holder iallfall bedre på norsken sin enn Sissel Kyrkjebø. Men hun snakket engelsk med tydelig aksent, nesten som Liv Ullmann. Kanskje hun gjør det med vilje, for å fremheve at hun er norsk.

Jo, hun er flott å se på og holder seg utrolig godt. Men jeg synes hun poserer så fryktelig hele tida.

Men overoperert er hun vel ikke. Hun har jo bare gått fra liten til stor C. Eller var det fra stor C til liten D?Ellers er alt ekte vare og asketisk livsførsel. Hun spiser visst mest frukt og grønt.

A propos holder seg godt. Jeg har nettopp lest om ei på 80 som løper maraton på 4,31. Da kan man trygt snakke om å holde seg godt.

Artig kar Lillian har fått seg, forresten. Ikke mye frisksporter over ham. Ser mer ut som en overlevning fra Woodstock-festivalen.

Dum er hun avgjort ikke.Nå må vi slutte å være så fordomsfulle overfor blonde babes. Hvorfor trenger de (Kremt: Vi....) være dummere enn andre?

Og at hun viser fram en lekker kropp på 52 i kalender er flott. Livet slutter ikke ved 35.

Hun holder iallfall bedre på norsken sin enn Sissel Kyrkjebø. Men hun snakket engelsk med tydelig aksent, nesten som Liv Ullmann. Kanskje hun gjør det med vilje, for å fremheve at hun er norsk.

Jo, hun er flott å se på og holder seg utrolig godt. Men jeg synes hun poserer så fryktelig hele tida.

Men overoperert er hun vel ikke. Hun har jo bare gått fra liten til stor C. Eller var det fra stor C til liten D?Ellers er alt ekte vare og asketisk livsførsel. Hun spiser visst mest frukt og grønt.

A propos holder seg godt. Jeg har nettopp lest om ei på 80 som løper maraton på 4,31. Da kan man trygt snakke om å holde seg godt.

Artig kar Lillian har fått seg, forresten. Ikke mye frisksporter over ham. Ser mer ut som en overlevning fra Woodstock-festivalen.

Dum er hun avgjort ikke.Nå må vi slutte å være så fordomsfulle overfor blonde babes. Hvorfor trenger de (Kremt: Vi....) være dummere enn andre?

Og at hun viser fram en lekker kropp på 52 i kalender er flott. Livet slutter ikke ved 35.

Flott dame det der. Har ikke sett programmet, men tok det opp, så jeg skal nok få sett :)

Det er noe ved hele PB som facinerer meg :-)

Trodde Lillian var kun ekte saker - tok jeg feil Babette? Å hvordan i all verden vet dere alt om sånne fikseting forresten?

Flott dame det der. Har ikke sett programmet, men tok det opp, så jeg skal nok få sett :)

Det er noe ved hele PB som facinerer meg :-)

Trodde Lillian var kun ekte saker - tok jeg feil Babette? Å hvordan i all verden vet dere alt om sånne fikseting forresten?

Man følger da med, shandy.

Hun ble for øvrig spurt om dette i intervjuet, pluss at jeg visste det fra før. Babette snapper opp mye rart fra ukebladene, ser du.

Ich møsste sehr gern ein bisjen ølen und ein bisjen eisen haben. Dann kann ich auf der bryggekant sitzen und mit die fussen aus zu dinglen. Ich denke das vil bleiben sehr koselich.

Danke zehr, mit gemüse und kartoffelsalat.... aber schnell aber plötslich *rødme* Ich habe keine deutch gelernt am de schule ;o) Sorglich

*iler ut*

Man følger da med, shandy.

Hun ble for øvrig spurt om dette i intervjuet, pluss at jeg visste det fra før. Babette snapper opp mye rart fra ukebladene, ser du.

Javel, gidder ikke å lese så mye av sladreoppslagene.

Skal se videoen etterpå tenkte jeg. Så litt busemannaktig ut, han fyren hennes. Noe for deg?

Annonse

Danke zehr, mit gemüse und kartoffelsalat.... aber schnell aber plötslich *rødme* Ich habe keine deutch gelernt am de schule ;o) Sorglich

*iler ut*

Ach, das macht nichts, ich habe heller nicht diese grausame språk gelernt in die schule. Ich var viel so opptatt in die zeit, ich hatte mehr lyst in die busken zu pulen und rauche festliche sachen auf happenings.

Mache liebe, nicht krieg und so weiter, weiss du. ;-)

Javel, gidder ikke å lese så mye av sladreoppslagene.

Skal se videoen etterpå tenkte jeg. Så litt busemannaktig ut, han fyren hennes. Noe for deg?

Det skulle man kanskje tro, jeg har jo sans for huleboerlook a la Terje Kristiansen. Men det ble litt mye hår og skjegg for meg. Dessuten så han mager ut. Jeg foretrekker buksemistere med skikkelig mage og kraftige lår og armer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...