Gå til innhold

Så stille det ble..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

11

• Ulv I Faarikaal

10

• laguna1365380434

9

• Zirine

7

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke gått og lagt meg.

Fordi jeg ikke vil.

Fordi jeg jobber mye til vanlig og derfor må legge meg tidlig.

Men i morgen kan jeg .... *yiiiha* ... bare stå opp - sende jentene på skolen .. og ...... duppe bittebittebittelitt etterpå :) fordi jeg skal ikke gjøre annet enn å finne frem 17 mai flagg, sjekke bundadskjorter og sånt ..... i løpet av HELE morgendagen.

gud, jeg gruer meg til 17 mai. Å gud, jeg hater den dagen. Kaldt og så vondt i føttene man får ... og pølser - jeg hater pølser ..

*hulk*

Annonse

laguna1365380434

Fordi jeg ikke vil.

Men i morgen kan jeg .... *yiiiha* ... bare stå opp - sende jentene på skolen .. og ...... duppe bittebittebittelitt etterpå :) fordi jeg skal ikke gjøre annet enn å finne frem 17 mai flagg, sjekke bundadskjorter og sånt ..... i løpet av HELE morgendagen.

gud, jeg gruer meg til 17 mai. Å gud, jeg hater den dagen. Kaldt og så vondt i føttene man får ... og pølser - jeg hater pølser ..

*hulk*

Hyggelig med litt fri..Du får nyte dagen..

Og du har rett, 17 mai er ikke stas.. Slitsom dag, men jeg vet ikke om jeg gidder å delta engang..

Har ikke unger, så jeg kan skulke den med god samvittighet..

Leie en film eller noe i stedet, tror jeg..:o)

Hyggelig med litt fri..Du får nyte dagen..

Og du har rett, 17 mai er ikke stas.. Slitsom dag, men jeg vet ikke om jeg gidder å delta engang..

Har ikke unger, så jeg kan skulke den med god samvittighet..

Leie en film eller noe i stedet, tror jeg..:o)

Det gjør du pinadø rett i laguna.

Hvis jeg ikke hadde hatt unger, så hadde jeg aldri i verden bevega meg utenfor døren. Jeg hadde sove lenge, trakta meg en kanne kaffe, dratt med meg dyna ut på sofaen og liggi der hele dagen i slåbrokk - lese en god bok.

Det var noen som sa engang at 17 mai er en sånn sinnsyk blanding av Rio de Janeiro og en militærparade i Sovjet, og jeg er så enig så enig.

"huuura"

Nei, faen heller. Jeg gleder meg til ungene blir store og nekter å gå i 17 mai tog. Da skal vi alle sitte inne, under dyna - drikke kakao og se på video :)

Annonse

Fordi jeg ikke vil.

*hulk*

Jeg gleder meg til å komme til Norge, jeg har bedt moren min om å fylle opp fryseren med pølser. *nam*

laguna1365380434

Det gjør du pinadø rett i laguna.

Hvis jeg ikke hadde hatt unger, så hadde jeg aldri i verden bevega meg utenfor døren. Jeg hadde sove lenge, trakta meg en kanne kaffe, dratt med meg dyna ut på sofaen og liggi der hele dagen i slåbrokk - lese en god bok.

Det var noen som sa engang at 17 mai er en sånn sinnsyk blanding av Rio de Janeiro og en militærparade i Sovjet, og jeg er så enig så enig.

"huuura"

Nei, faen heller. Jeg gleder meg til ungene blir store og nekter å gå i 17 mai tog. Da skal vi alle sitte inne, under dyna - drikke kakao og se på video :)

*lol* Blanding av Rio de janerio og sovjetisk militærparade.. Gøy! Og godt observert..

Du får bite tennene sammen og glede deg til alt er over..Så kan du plukke opp den boka den 18 istedet..

Kanskje du får tak i en halvliter for mot&styrke en eller annen gang iløpet av dagen..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...