anindo Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 Jeg må endelig innse etter å ha ventet 3 mnd på en vare at jeg har blit lurt. Når jeg i tillegg ved et enkelt søk (som jeg jo burde gjort FØR jeg bestilte) finner ut at det har vært knyttet stor skepsis til dette nettstedet har jeg gitt opp å se noe til GBA spillet min sønn har ventet på sååååå lenge!! Men hva kan jeg gjøre med dette nå? Heldigvis har det ikke kostet meg mer enn 177,- men jeg synes at dette ikke må overses allikevel. Hvor henvender jeg meg for å melde dette firmaet egentlig? Og har jeg noen sjanse til å kreve inn pengene? Som sagt, det er prinsippet i saken, ikke beløpet! Er det andre som har erfaringer med handel her??? Vennlig hilsen forbannet 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Normalt kan du heve kjøp om varen ikke er levert innen 3 uker, eller ikke levert innen lovet leveringstid. Er varen ikke handlet fysisk over disk, har du full returrett i 10 dager etter at varen er mottatt. 0 Siter
soleil Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Først så prøver du å kontakte de bak Yeees.com, fører det ikke fram så kontakt forbrukerrådet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.