Gjest tullsjura Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Pleier du å være på den nattpratchatten? 0 Siter
Gjest tullsjura Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Nei aldri, bare her. Lurte på å prøve, pleier det ikke å være en del folk herfra derinne? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Lurte på å prøve, pleier det ikke å være en del folk herfra derinne? Vet ikke, er litt sløv sånn. 0 Siter
Gjest Rullrusk Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Lurte på å prøve, pleier det ikke å være en del folk herfra derinne? Jeg var innom der en gang for lenge siden, da var det bare psaikoer der.Den ene kutta seg værre enn den andre, helt gærne de fleste der,selvmordskandidater(fakta!).De har visstnok tatt livet sitt på direkten på chatten der også, og flere uttrykte at de ønsket og kille seg(såpass fikk jeg med meg etter og ha vært der kun to ganger).Klientene på den tidligere psykiske chatten på dol har flytta over dit, så da skjønner du litt mere... Så skygg unna den chatten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.