Gjest Jolly Roger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Er det meg, eller glir hotpants-en til den damen på HM-reklamen litt lenger ned hver gang jeg ser henne? Det er ikke mange cm'ene igjen før hun blir tatt for blotting! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Det er veldig langt nede ja, men den blir nok der den er! ; ) Var på H&M å prøvde bikini-truser med snøring i sidene, var så langt nede at pelsen forann nesten stakk opp, og rompesprekken hadde synes hvis jeg hadde bøyd med eller satt meg ned. Får da være måte på å være lav i livet da! fant til slutt en boxer jeg kunne leve med, men den var lav i livet den og.. Så alle bikiniene skal visst være sånn i år! Helt sykt.. Ikke er det pent heller.. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Det er veldig langt nede ja, men den blir nok der den er! ; ) Var på H&M å prøvde bikini-truser med snøring i sidene, var så langt nede at pelsen forann nesten stakk opp, og rompesprekken hadde synes hvis jeg hadde bøyd med eller satt meg ned. Får da være måte på å være lav i livet da! fant til slutt en boxer jeg kunne leve med, men den var lav i livet den og.. Så alle bikiniene skal visst være sånn i år! Helt sykt.. Ikke er det pent heller.. Aha - det blir nok mange turer på stranda på meg i sommer, da. 0 Siter
shandy Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ønsketenkning? Så forresten i går kveld ei russedame som sto å dengte løs på en H&M plakat. Jenta var ikke av plakatkaliber - det pleier å være sånn. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Ønsketenkning? Så forresten i går kveld ei russedame som sto å dengte løs på en H&M plakat. Jenta var ikke av plakatkaliber - det pleier å være sånn. "Jenta var ikke av plakatkaliber " Hva betyr det? Hun er ikke lagd av papp? 0 Siter
shandy Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 "Jenta var ikke av plakatkaliber " Hva betyr det? Hun er ikke lagd av papp? Du vet hva jeg mener, men ok. For å si det sånn da, jeg tror neppe du hadde ønsket at buksa hadde glidd av henne. 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Du vet hva jeg mener, men ok. For å si det sånn da, jeg tror neppe du hadde ønsket at buksa hadde glidd av henne. Du mener at den glir ned uansett? ;-) (Men nå er ikke jeg så kresen da.) 0 Siter
shandy Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Du mener at den glir ned uansett? ;-) (Men nå er ikke jeg så kresen da.) Godt du ikke er kresen, da finnes det noen for alle Jenta var drøy, og det er hennes sak. Det som forundrer meg er at hun så ut til å være forbannet på en plakat. Jaja, misunnelse for alle penga. Dæven å trøtt jeg er, får ikke ut det jeg skal. Æsj! 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Godt du ikke er kresen, da finnes det noen for alle Jenta var drøy, og det er hennes sak. Det som forundrer meg er at hun så ut til å være forbannet på en plakat. Jaja, misunnelse for alle penga. Dæven å trøtt jeg er, får ikke ut det jeg skal. Æsj! Kanskje du skulle ta en tur ut og få ut litt frustrasjon på en HM-plakat! ;-) 0 Siter
shandy Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Kanskje du skulle ta en tur ut og få ut litt frustrasjon på en HM-plakat! ;-) Nix ;-) Det trenger jeg overhode ikke gitt. Men en tur ut - kanskje. Ha en fortreffelig dag :-) 0 Siter
Gjest Jolly Roger Skrevet 16. mai 2003 Skrevet 16. mai 2003 Nix ;-) Det trenger jeg overhode ikke gitt. Men en tur ut - kanskje. Ha en fortreffelig dag :-) Ta deg en tur ut - og skulle du snuble over en HM-dame påveien kan du godt ta henne med og sende henne videre til meg. H.E.F.D.D.O. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.